alleen de "Donut" rubber blijft niet op zijn plaats zitten. deze loopt er uit tijdens het rijden. Hier moet ik nog naar kijken.
Hahaha en ik maar denken dat het aan mij lag dat ik die "donut" rubber niet goed in de lagersteun kreeg, bij mij blijft hij gelukkig wel op zijn plek zitten maar monteren was een rot klusje.