Holland Kadett B Club Forum
16 April 2026, 20:51:12 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: afdichting puly krukas  (gelezen 8584 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marco
Gast
« Gepost op: 12 Februari 2007, 19:10:00 »

WIE KAN MIJ HELPEN HOE KRIJG JE HET AFDICHTINGS KURK IN HET DEKSEL VOOR DE DISTRIBUTIE KETTING HIJ LEKTE HIER OLIE MAAR IK KAN NIET ZIEN HOE JE DE NIEUWE AFDICHTINGS RING ERIN KRIJGT
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Februari 2007, 16:38:00 »

Kun je hieriets mee?

De nieuwe kurkring moet voor montage eerst 24 uur in motorolie gelegen hebben(!)(!)

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-doc
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Februari 2007, 16:45:05 »

Citaat
 WIE KAN MIJ HELPEN HOE KRIJG JE HET AFDICHTINGS KURK IN HET DEKSEL VOOR DE DISTRIBUTIE KETTING HIJ LEKTE HIER OLIE MAAR IK KAN NIET ZIEN HOE JE DE NIEUWE AFDICHTINGS RING ERIN KRIJGT

Gert bedank voor de snelle reactie met foto, 24 uur in de olie leggen is niet nodig.
Marco, je draaid de bout uit de poulie waarna je de poulie ervan af neemt dan zie een kurk ring zitten, deze haal je eruit, dan blijft er een plaats over waar eigenlijk de kurkring moet zitten deze wip je voorzichtig op meerdere plaatsen los (breekeffect) waarna de ijzeren ring los komt. plaats de nieuwe kurkring in de ijzeren ring en tik deze dan voorzichtig met een kunstof hamer in de distributie deksel terug. plaats de poulie met bout en klaar is ie weer.  :{blink}

Chris
marco
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Februari 2007, 19:10:00 »

bedankt hier kan ik zeker wat mee
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: