Holland Kadett B Club Forum
28 Maart 2024, 10:00:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gmail, Hotmail en andere gratis e-mail adressen  (gelezen 90111 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 28 November 2011, 09:27:11 »

Omdat ik elke dag overspoeld wordt met nep-aanmeldingen voor dit forum (ongeveer 40 per dag!) heb ik besloten om met directe ingang alle NIEUWE aanmeldingen die afkomstig zijn van een gmail, hotmail, of aol,mail niet meer toe te laten op dit forum.

Bijna alle aanmeldingen die nep zijn, maken namelijk gebruik van deze (gratis) e-mail adressen.

Dit betekend (helaas) dat serieuze aanmeldingen alleen nog maar goedgekeurd worden als ze een traceerbaar e-mail adres gebruiken bij het aanmelden.

Het is overigens nog steeds mogelijk om na het aanmelden je e-mail adres te wijzigen in een hotmail of email adres. Alleen NIEUWE aanmeldingen zijn niet meer mogelijk!

Doordat ik elke dag een grote berg nep aanmeldingen moet doorspitten, is het helaas de afgelopen weken een aantal keren voorgekomen dat serieuze aanmeldingen ten onrechte zijn afgekeurd. Ik hoop dat dit nu niet meer zal gebeuren!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines