Holland Kadett B Club Forum
22 November 2017, 10:17:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Wil je een bijdrage leveren aan het clubblad van 2018? Neem dan contact op met olaf@spoolder.eu

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Thom's Kadett.  (gelezen 11934 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
thom301
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 21 September 2014, 17:42:56 »

Goed, nu weer vrolijk verder aan de auto.

Luchtfilter met een rubberen hamer en een blokje hout voorzichtig uitgedeukt en in een zilvergrijs jasje gestopt. daarna de letters zwart gemaakt.

Toen besloten, omdat ik toch moest lassen, om de auto helemaal te strippen en klaar te maken om hem helemaal over te spuiten.

Gelast moet er worden aan de dorpels omdat deze... euh..... zullen we zeggen 'stuk' zijn.

Toen begonnen met het losmaken van de bumpers, chromewerk, interieur, ramen, benzinetank en lampen.

Nu loop ik alleen vast op het demonteren van de chromen lijsten van de portieren waarin het raam dus omhoog en omlaag in kan.
Weet iemand hoe ik die moet demonteren?

Groeten,

Thom

If you have enough grease & a big enough hammer, you can put anything... anywhere.
Rebel
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 21 September 2014, 18:43:52 »

Vaak zitten ze met drukkers vast , maar  je hebt ze ook die met moertjes vast zitten.
Gewoon even de deur bekleding lost halen en dan kunt je het zien dan wel voelen hoe ze vast zitten.
De drukkers kun je gewoon met een schroeven draaier los wippen, maar kijk uit dat je de chrome sierlijsten geen knik in maakt.

Suc6
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #32 Gepost op: 22 September 2014, 08:52:17 »

Ik heb je twee PDF-bestanden gestuurd waarin het demonteren van de raamomlijstingen beschreven wordt.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
thom301
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 25 September 2014, 15:13:38 »

Beler, Gert, Mag ik jullie hartelijk danken! Ik ga vanavond eens kijken of het lukt.

Met vriendelijke groeten,

Thom Vierhuizen

If you have enough grease & a big enough hammer, you can put anything... anywhere.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: