Holland Kadett B Club Forum
12 November 2019, 12:23:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Binnenkort meer nieuws over de activiteiten van 2020!

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 2 Kiermen coupe's te koop!  (gelezen 2520 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 21 November 2012, 08:22:06 »

Gisteren kreeg ik het onderstaande mailtje. De persoon die dit mailtje stuurde is NIET de verkoper, maar wil graag helpen deze 2 auto's bij een liefhebber te laten komen!

Hallo Ralph,

Ik ben op de website van de Kadett-B Club aangekomen nadat ik toegezegd heb voor iemand die met zijn hobby stopt, eens te kijken of ik een echte liefhebber voor hem kan vinden.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben afgelopen weekend bij iemand wezen kijken die via via een Kiemen aanbood. Deze persoon heeft geen toegang tot / verstand van internet.

Voor mij een kleine moeite om even een berichtje te doen aan de Kadett-B club, jij leek me daar de juiste contactpersoon voor.

De Kiemen werd aangeboden via zijn familie, als zijnde netjes , geen werk er aan etc. etc.
Hier bleek absoluut niks van waar, er is echt een restauratie nodig.
Slechte lak, roest, deukjes, vochtig van binnen, ongetwijfeld ook laswerk.
Wel compleet en rijdend.
Dit is een witte, bouwjaar weet ik niet meer. De vraagprijs is 1000 euro.

Er is ook nog een rode in zijn bezit, ik meen dat deze ook weg mag.
Bouwjaar 1968. Deze is wat slechter dan de witte vond ik, maar ook rijdend en zelfs met apk.
Vraagprijs?

Ook, naar het schijnt, alles aanwezig voor een Rallye uitvoering. (tegen meerprijs begreep ik)

Voor mij was het uiteindelijk niks, ik heb momenteel geen zin in een restauratie, ben net met mijn Manta klaar en daar ligt mijn passie meer.

Wel begrijp ik dat dit model zeldzaam is en daarom lijkt het mij zeker een restauratie door een echte liefhebber waard. (hoeveel zijn er eigenlijk nog van in Nederland?)

Afijn,

De Kiemen's zijn van Carlos, hij is te bereiken op 06-30817475 of via zijn zus in Belgiƫ (volgens mij woont hij bij haar) op +32472217132
Beide auto's hebben trouwens gewoon een Nederlands kenteken en staan in Terneuzen, Zeeland.

Ik denk dat er via jullie wel een geschikt iemand voor komt kijken.

Met vriendelijke groet,

Lennaert

Dus als iemand een kiemen coupe zoekt, neem contact op met Carlos!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project)
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21 November 2012, 09:16:02 »

Ik denk dat ik eerst mijn plan rijk te worden eens moet gaan uitvoeren... Dan was ik graag even gaan kijken.  Ik weet het niet
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: