Holland Kadett B Club Forum
24 September 2018, 22:20:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Najaarsrit Kadett B Club zondag 7 oktober
Start bij Eetcafe d'n Brooy in Gilze
Klik hier voor meer info: http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,13120.0.html

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: De kadett van Freek.  (gelezen 33180 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Freek B.
Sr. Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 23 Oktober 2014, 16:16:16 »

Beste forum leden:

Ik ben dus Freek B. uit Hoogstraten (België) Dit is gelegen net over de grens bij Breda.
Ik studeer aan de Avans hogeschool in Breda en volg daar de opleiding Mechatronica. Dit is een combinatie van elektro, mechanica en ICT.

Waarom een Opel Kadett-B Coupe.
Voor zolang dat ik al besef heb van auto's zag ik bij de Opel dealer in Ulvenhout altijd een kadett C coupe staan. Op deze kadett staat overduidelijk verkocht maar ik denk dat de nieuwe eigenaar hem nooit is komen ophalen Grijns

Dit jaar heb ik een Ford Fiesta uit 1982 helemaal opgeknapt. Elk boutje is uit de Ford geweest (buiten de motor). helemaal opgelast en een nieuwe laag kleur gekregen.

Waarom een Ford Fiesta?
Dit was een makkelijke keuzen omdat ik het een leuk goedkoop klein autootje vond dat toevallig nog eens dicht in de buurt te koop stond. Ik had ervaring met het opknappen van Honda mtx'en maar aan auto's was ik nog niet begonnen. Omdat ik mezelf nog moest leren lassen aan dun plaatmateriaal heb ik gekozen voor een auto waarvan ik wist ''als het niet lukt breng ik het wel naar de sloop''.

De oorspronkelijke planning: