Holland Kadett B Club Forum
01 Mei 2024, 22:50:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett b gezocht en even voorstellen  (gelezen 22596 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Robbin
Jr. Member
**
Berichten: 67



Bekijk profiel
« Gepost op: 27 Maart 2015, 23:03:29 »

Hallo, Ik ben Robbin 42jr en woon in vlissingen en ontzettend nieuw/noob op dit forum.
4 dagen in de week ben ik intern transport monteur van beroep en daarnaast heb ik een bedrijfje in de watersport voornamelijk snelle speedboten met mercruiser blokken erin, dit zijn eigenlijk bijna hetzelfde als de kadett motortjes kwa techniek (ook gm) maar dan uit de kluiten gewassen.
 
Een hele tijd geleden heb ik ooit als hobby een mini 850 en een suzuki gx100 coupe gerestaureerd en daarna heb in de motorfietsen gezeten.
Enige tijd geleden heb ik mn laatste harley verkocht..geld nodig ....geen tijd meer ...kinderen....blablabla.
Maja ik begin me te vervelen en ben altijd al een soort van verliefd geweest op de b-Kadett Kus  dus ik zoek weer een project waar ik me lekker op kan uitleven.
Nou had ik al zitten kijken op marktplaats etc maar wat sommige mensen durven te vragen voor een stuk roest op 4 rubbers gewoonweg niet reƫel meer.
Hier op het forum zit ik te kwijlen bij alle mooie projecten die ik hier zie en dacht, laat ik me daar eens registreren.

Dus ik zoek een kadetje-b sedan onontkoombare roest en laswerk geen probleem (moet wel fixbaar zijn) technische mankementen ook geen probleem
Zolang hij maar redelijk compleet is en het liefst iets wat nog enigzins rijdbaar is/apk heeft (ivm transport naar huis) anders zoek ik wel een oplossing daarvoor.
Niet omdat ik een zeeuw ben ofzo maar ''geen cent tevee ey'' dit gewoon omdat ik altijd blut ben of onderweg om blut te worden Droevig
Ik hoop dat er mensen zijn die iets weten/hebben/verkopen zodat ik ook eens een mooi projectje kan posten oid ik hoor het graag.

Groeten,
Robbin.
Gelogd

Een Kadett heeft geen roest, enkel dikke patina.
roestkadett
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Maart 2015, 17:39:18 »

heb nog een sedannetje staan.
geen roest, moet wel opgeknapt worden.
apk = andere banden voor.
achterste uitlaat lekt een beetje.
Gelogd
Robbin
Jr. Member
**
Berichten: 67



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Maart 2015, 11:01:20 »

Cool zo snel een reactie,

Maar heb je misschien een foto en wat is de prijs? (pm of mail)
alvast bedankt voor de moeite.
Gelogd

Een Kadett heeft geen roest, enkel dikke patina.
Robbin
Jr. Member
**
Berichten: 67



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Januari 2016, 16:18:41 »

Hallo,
Ik ben inmiddels voorzien van een b-kadetje met veeeel werk en heel veel losse onderdelen de  64-75-PZ is nu van mij, dus hier kan een slot op of hoe dat werkt Verbaasd
Groeten,
Robbin.
Gelogd

Een Kadett heeft geen roest, enkel dikke patina.
kinuyakkii
Hero Member
*****
Berichten: 1547



Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Januari 2016, 17:20:17 »

welkom Robbin,

veel plezier met je project (foto's stellen we zeer op prijs van projecten) Knipoog

gr Paul
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Januari 2016, 22:43:28 »

Leuk dat je een kadettje hebt gevonden. Uiteraard zijn wij dol op foto's. Ik zal het topic voor je op slot zetten, je kunt dan bij projecten weer een nieuwe aanmaken.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines