Holland Kadett B Club Forum
01 Mei 2024, 22:50:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett b gezocht en even voorstellen  (gelezen 22596 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Robbin
Jr. Member
**
Berichten: 67



Bekijk profiel
« Gepost op: 27 Maart 2015, 23:03:29 »

Hallo, Ik ben Robbin 42jr en woon in vlissingen en ontzettend nieuw/noob op dit forum.
4 dagen in de week ben ik intern transport monteur van beroep en daarnaast heb ik een bedrijfje in de watersport voornamelijk snelle speedboten met mercruiser blokken erin, dit zijn eigenlijk bijna hetzelfde als de kadett motortjes kwa techniek (ook gm) maar dan uit de kluiten gewassen.
 
Een hele tijd geleden heb ik ooit als hobby een mini 850 en een suzuki gx100 coupe gerestaureerd en daarna heb in de motorfietsen gezeten.
Enige tijd geleden heb ik mn laatste harley verkocht..geld nodig ....geen tijd meer ...kinderen....blablabla.
Maja ik begin me te vervelen en ben altijd al een soort van verliefd geweest op de b-Kadett Kus  dus ik zoek weer een project waar ik me lekker op kan uitleven.
Nou had ik al zitten kijken op marktplaats etc maar wat sommige mensen durven te vragen voor een stuk roest op 4 rubbers gewoonweg niet reƫel meer.
Hier op het forum zit ik te kwijlen bij alle mooie projecten die ik hier zie en dacht, laat ik me daar eens registreren.

Dus ik zoek een kadetje-b sedan onontkoombare roest en laswerk geen probleem (moet wel fixbaar zijn) technische mankementen ook geen probleem
Zolang hij maar redelijk compleet is en het liefst iets wat nog enigzins rijdbaar is/apk heeft (ivm transport naar huis) anders zoek ik wel een oplossing daarvoor.
Niet omdat ik een zeeuw ben ofzo maar ''geen cent tevee ey'' dit gewoon omdat ik altijd blut ben of onderweg om blut te worden Droevig