Langzaam maar zeker kom ik stapje voor stapje vooruit.
Schone carburateur geplaatst, accu erop en starten, omdat er eigenlijk nog niks is aangesloten was ik al blij dat de startmotor rond ging.
Even doorstarten en jawel hoor, ze begon wat te pruttelen wat overging in een onregelmatige loop op 2 a 3 cilinders en heel soms even de vierde erbij.
Het lijkt me dat ik de ontsteking even moet opfrissen met nieuwe puntjes, condensator, nieuwe bougies en misschien nieuwe bougiekabels, dan zou het toch beter moeten gaan.
Omdat het voor minder motortechniek minnende buren een pokke herrie is, besloot ik de inmiddels ook binnengekomen uitlaat maar even provisorisch er onder te hangen.
Bij montage van de voorpijp bleek dat het uiteinde op de grond terecht kwam, eerste gedachte was dat het baan de pijp lag.
Even verder kijkend viel me op dat het uiteinde van de versn. bak ook schuin naar beneden wees, daar zou ik met goed fatsoen nooit een tussenas tussen krijgen. Die as ligt nog in de kofferbak.
Het eind van de bak rust op een soort traverse maar er lijkt iets te missen, ik weet het eigenlijk wel zeker want dat die bak alleen aan de tussenas hangt en losjes op die traverse bungelt, kan ik me niet voorstellen.
Maar nu breekt de paniek los
hoe hoort het hier in elkaar te zitten en wat mist er aan ?
Olyslager is hier niet erg duidelijk in en kan ook al niks op het www vinden.
Heeft iemand misschien een ontplofte tekening of een foto hiervan, dan weet ik waar naar ik op zoek moet.