Holland Kadett B Club Forum
18 April 2024, 01:27:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kiemen Coupé  (gelezen 18990 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
diplov8
Gast
« Gepost op: 05 Januari 2016, 20:38:53 »

Weet dat het lastig wordt maar als ik de vraag niet stel heb ik sowieso nee.

Wie weet of heeft nog een Coupé die te verkopen is? Staat is niet zo belangrijk. Liefst een project.

Laat maar even weten mocht je meer info hebben
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Januari 2016, 22:17:56 »

Tja, als ik naar jouw projecten kijk, dan ben je niet vies van een "beetje" werk. Ook is het dan geen probleem dat hij niet "origineel" is. Ik weet dat de onderstaande kiemen weg mag (is niet van mij).
Deze auto is aangepast voor een 1400 Astra/Tigra motor. motorruimte is helemaal omgegooid om dit te kunnen plaatsen. Wielkasten zijn uitgebouwd om de dikke velgen/banden ruimte te bieden.





Auto rijdt niet (meer), staat al een lange tijd geparkeerd in een voortuin. Heeft geen APK, maar is te bijzonder om te laten verloederen. Voor mij is er te veel werk aan, maar alleen de onderdelen om de boel passend te krijgen voor de 1400 motor zijn al geld waard. De uitgelaste velgen zijn ook niet te vinden voor een paar euro!
Vraagprijs was (half jaar terug)  1500,- euro

Ik kan je (via PM) het adres sturen. Telefoonnummer heb ik gewist van mijn telefoon...

In het kentekenregister staan meer foto´s. Ook hoe hij ooit was!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
diplov8
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Januari 2016, 23:03:27 »

Heb al contact gehad met deze gene. Hij vraag er nu € 2.950,- voor. Behoorlijk verschil dus
Gelogd
diplov8
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Januari 2016, 23:16:42 »

Maar deins zeker niet terug voor beetje werk. In ieder geval bedankt voor je bericht Ralph
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 05 Januari 2016, 23:46:53 »

Heb al contact gehad met deze gene. Hij vraag er nu € 2.950,- voor. Behoorlijk verschil dus

2950,-  Geschrokken Ik ben van de zomer samen met mijn zoon wezen kijken. Zijn vrouw/vriendin heeft ons toen de auto laten zien, en naar mijn gevoel viel er over de prijs nog te onderhandelen. Is het echt deze auto? Staat bij mij in de buurt te koop (10 minuten rijden).

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
diplov8
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Januari 2016, 21:15:14 »

Het is idd dezelfde auto. Heb vandaag meer detailfoto's gekregen. Er zitten nogal wat punten van aandacht op en erg jammer zoals de bodem is hersteld. Erg zonde want er is wel geprobeerd er weer een mooie van te maken
Gelogd
diplov8
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Januari 2016, 23:39:55 »

Staat nu bij autohandelaar Wolters in Maastricht sinds 4 januari.
Jammer dat ie hem aan mij niet wil verkopen. Zit berg werk aan als je kijkt hoe de bodem alleen al is hersteld. Maar ja, deze gaat aan mij voorbij
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 07 Januari 2016, 08:00:39 »

OK, dan is hij dus nu weg uit de tuin in Treebeek. Tussen kerst en oudjaar stond hij er nog (ben ik nog door de straat gereden, en stond de auto er nog). Dan ben ik benieuwd hoe snel hij verkocht wordt!

Maar wat bedoel je met "er is veel werk aan de bodem"? Deze is helemaal aangepast om de 1400 Tigra motor met 1300 manta versnellingsbak te kunnen huisvesten. Is deze nu niet goed meer? Is ooit volledig in een kantelmolen gelast:




Er is wel aardig wat cosmetisch werk aan, en de kabelboom is nu een puinhoop. Verder start de motor niet meer. Door het lange staan moet er ook nog veel gebeuren, maar volgens mij is deze auto niet rot.

Maar 2950,- is gewoon te veel!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Peter96
Full Member
***
Berichten: 137



Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 07 Januari 2016, 10:59:04 »

Wel heel erg leuk zo met deze motor er in.
Gelogd
diplov8
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 07 Januari 2016, 13:06:40 »

Als ik al kijk hoe de bodem en tunnel is hersteld cq aangepast springen mij de tranen al in de ogen. Nu scheuren de aangepaste wielranden ook alweer. Zijn de voorspatborden vastgelast aan de auto. Zijn de Astijlen naast voorraam rot. Rembekrachtiger en cilinder zit met hoeklijn en draadeinden bevestigd en ga nog maar even door.
Het is zonde zoals deze auto is hersteld en zit optisch ook veel werk aan en moet sowieso weer gespoten worden.
Heb hem een bod van €2.000,- gedaan maar daar gaat ie niet voor weg.
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 07 Januari 2016, 15:45:42 »

Tja, ik vond 1500,- euro al te veel  Ik weet het niet Als hij nu al niet meer weg mag voor 2000,- dan denk ik dat hij nog lang moet wachten op een nieuwe eigenaar!

Wel jammer, een kiemen is gewoon leuk!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines