Holland Kadett B Club Forum
29 Maart 2024, 07:13:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kampeerweekend HKBC 14-16 juli 2017 Brunssum  (gelezen 26135 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 07 December 2016, 22:56:58 »

Ook de data voor ons kampeerweekend staan vast: 14 t/m 16 juli.

Dit jaar zijn wij weer aan de beurt om een weekend te organiseren, en dit jaar sluiten we aan bij een grotere meeting in Brunssum. Hier hebben al meerdere leden van de club in 2016 ook al meegedaan, en dit is zeer goed bevallen.
Het is een combinatie van kamperen met oldtimer liefhebbers en op zaterdag is er tevens een muziek festival. Dit alles in een park waar voor kinderen en volwassenen iets te doen is. Zo is er een speeltuin, kinderboerderij, een vijver met bootjes, mini-stoomtreintjes enz.

Meer info volgt, maar noteer deze data in je agenda. Het is zeker de moeite waard om te komen!

Het bestuur van de HKBC
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Ger
Jr. Member
**
Berichten: 82


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 08 December 2016, 15:02:07 »

Gezellig !!

Wij komen zeker , was de laatste keer super gezellig met ons klein groepje , hopelijk wordt het nu een grote groep met kadettjes .

En het is inderdaad echt genieten voor groot en klein .

Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 08 December 2016, 20:52:17 »

Helemaal mee eens Ger!

Dit jaar zal ik (samen met Alex) nog wat activiteiten plannen, zoals een toertocht enz. En er is natuurlijk ook nog het muziekfestival waar we gewoon deel van uit maken!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Freek B.
Sr. Member
****
Berichten: 304



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Februari 2017, 22:29:41 »

Ik heb het ook in de agenda staan en zal er ook aanwezig zijn.

Ik heb altijd waardering voor georganiseerde evenementen en zal vaak aanwezig proberen te zijn
Gelogd

1973 Kadett b coupé
1971 Kadett b coupé (in onderdelen)
1986 VW T3 Panel Van
1966 Rekord C Coupe
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Februari 2017, 09:11:36 »

Freek, omdat deze Camp-out ook nog samenvalt met een muziek festival, is er het hele weekend wel wat te beleven. Ook als je op het terrein blijft. Maar ik heb deze week de ruwe versie van de toertocht gemaakt, want we willen ook nog een ander mooi evenement bezoeken: de stoomtreindagen in Simpelveld: Dit wordt 1x per jaar gehouden bij de ZLSM, en is erg leuk om een keer te bezoeken. Dus de toerrit is een toeristische tocht naar Simpelveld.

Het kamperen zelf is weer erg goedkoop: We hoeven alleen een vergoeding betalen voor festival: was vorig jaar 5,- euro per persoon. Verder is er een mogelijkheid om een aansluiting te krijgen op een aggregaat: hier heb ik vorig jaar 10,- euro voor betaald. Maar dit laatste is voor jouw niet nodig: jij hebt je eigen stroom bij je  Knipoog



Een en ander moet nog uitgewerkt worden, maar ik verheug me er nu al op!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Juni 2017, 13:08:11 »

In het begin van het jaar stond op de website van de ZuidLimburse Stoom Maatschappij (ZLSM) dat de stoomtrein dagen ook dit weekend zouden zijn. Dit is echter niet het geval. Dit is schijnbaar 1 week vervroegd. Wij gaan dus NIET naar Simpelveld, maar ik zal voor een alternatief zoeken. Eventueel een mooie toerrit door zuid-Limburg.

Wel is het gehele programma van de Rock Op 't Gras bekend, en ook de toegangsprijzen zijn aangepast:
Als je wil kamperen met je Kadett, zijn de kosten voor het hele weekend 7,50 euro per persoon. Dit is incl. toegang tot het muziekfestival op beide dagen!
Je kunt al kamperen vanaf donderdag avond, en moet uiterlijk om 12:00 uur op maandag zijn vertrokken. De toegang tot het muziek festival is 10,- euro per dag, dus dit kampeergeld is erg laag!



Voor meer info over de camp-out zelf kun je deze link gebruiken: http://rockoptgras.nl/schedule/cruise-in-campout/
Wil je weten welke bands er spelen? Kijk dan hier: http://rockoptgras.nl/schedule/

Wil je meer weten? Vraag het hier, of stuur mij een mailtje!

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 02 Juni 2017, 13:14:58 »

Ook belangrijk om te weten: De Camp out is aangemeld als officieel evenement bij RDW, en daardoor is het ook mogelijk om deel te nemen een een GESCHORSTE AUTO. Hiervoor moet de auto wel aangemeld worden bij de organisatie van de camp out. Meer info is te vinden in de link van mijn vorige post...
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Juni 2017, 15:03:56 »

Inmiddels heb ik voor zaterdag en zondag wat activiteiten uitgewerkt. En de (voorlopige) planning ziet er als volgt uit:

Zaterdag:

11:30 uur verzamelen voor toerrit en bezoek verlaten fort in de buurt van Luik
12:00 uur vertrek toerrit door het mooie Zuid-Limburg en de Voerstreek in België
13:00 uur tussenstop waar we wat kunnen eten en drinken
14:30 uur aankomst bij het verlaten fort. Een zeer gewilde urbex locatie, misschien wel de meest gefotografeerde van België!
16:00 uur terug naar de kampeerplek. Afhankelijk van het weer / zin / tijd kan dit een snelle, maar ook een mooie route zijn.
??:?? uur aankomst in Schutterspark, waar de bandjes al geruime tijd aan het spelen zijn.


Zondag:

12:00 uur verzamelen voor een korte toerrit door het aangrenzende Duitsland
12:30 uur vertrek toerrit
13:30 uur Bezoek aan het "Nonkel Buschke" waar we Limburgse vlaai kunnen eten gebakken op een hout gestookte steenoven. Dit is tevens een klein openlucht museumpje...
15:00 uur terug naar het kampeerterrein.


Beide dagen zijn ook goed te doen met een hond! Er zal genoeg gestopt worden, en er is ook tijd / ruimte voor de hond uit te laten. De hond hoeft niet in de auto te blijven!


Voor mensen die met kinderen komen: Op 10 minuten autorijden is er een leuk dierenpark met o.a. een speeltuintje, roofvogelshow en natuurlijk veel dieren zoals beren, herten, wasberen, otters enz. enz. Dit park is een bezoek zeker waard, en hier krijg je een middag makkelijk om.

Als er vragen zijn, neem gewoon even contact met mij op.

Groeten.

Ralph

Ps. hier een linkje van google maps, van het urbex fort in de buurt van Luik: 3D google link
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
wienf390
Hero Member
*****
Berichten: 545



Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Juni 2017, 16:17:16 »

Hoi Ralph De weekend plannen voor het kampeerweekend zien er goed uit.Op de zaterdag zullen we er zijn om half twaalf.
Groetjes Fred Uut Huuessen.
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Juni 2017, 19:49:36 »

Fred, ik had je dit ook nog per e_mail willen sturen, maar je kent het wel met die werkende mensen: druk.druk.druk.
Je kunt ook vroeger komen: drinken we eerst een bakkie koffie bij mijn vouwwagen. En je hond is bij mij ook welkom. Mijn eigen oude dames zijn er ook bij  Knipoog
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
wienf390
Hero Member
*****
Berichten: 545



Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Juni 2017, 20:24:16 »

Hoi Ralph.Doen we.Gezellig Verbaasd?
Groetjes Fred en Elly.
Gelogd
wienf390
Hero Member
*****
Berichten: 545



Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 24 Juni 2017, 20:28:16 »

Verkeerde smiley.VerbaasdVerbaasdVerbaasd zo dit is beter.
Tot dan.
Gelogd
wienf390
Hero Member
*****
Berichten: 545



Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Juni 2017, 20:30:37 »

Krijg alleen verkeerde smileys.Ik stop ermee.
Gelogd
Freek B.
Sr. Member
****
Berichten: 304



Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 06 Juli 2017, 15:41:26 »

Wat ben je allemaal aan het doen.  Verbaasd  Knipoog

Tot nu toe alles nog volgens planning dus ik ben er volgende week gewoon bij.
Of ik gezeldschap bij heb dat weet ik nog niet.

Gr Freek.
Gelogd

1973 Kadett b coupé
1971 Kadett b coupé (in onderdelen)
1986 VW T3 Panel Van
1966 Rekord C Coupe
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 10 Juli 2017, 09:05:44 »

Zoals het nu uitziet is de meeste regen al gevallen voor zaterdag, en krijgen we redelijk tot goed kampeerweer het komende weekend!

Voor de mensen die mee willen rijden met de toerrit op zaterdag of zondag, is het handig om op je mobile telefoon een rally tripmaster app te installeren. Ik gebruik zelf de (gratis) app "Rally Computer". Deze is voor Android. Eenvoudig, en precies waarvoor ik hem nodig heb!

Met deze app is het eenvoudig de aanwijzingen te volgen van de toerrit. Meer info van de app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.serioustraveller.rallycomputer&hl=nl



Als je niet blijft kamperen, maar wel wil meerijden met een toerrit, zorg dan dat je op tijd aanwezig bent! Zeker voor de rit op zaterdag zullen we op tijd vertrekken!

Tot vrijdag / zaterdag / zondag!
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines