Holland Kadett B Club Forum
25 April 2024, 22:25:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 21 Mei 2017| Internationaal Opel-Treffen 2017 in Dronten  (gelezen 11397 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mmdronten
Gast
« Gepost op: 09 December 2016, 14:03:52 »

Het is weer zover!! Wij kunnen eindelijk laten weten dat wij op 21 mei 2017, de 9e editie van het Internationaal Opel-Treffen gaan houden!
Zoals elk jaar is iedereen weer van harte welkom en zijn er weer verschillende activiteiten te doen! Dit jaar proberen we nóg meer te organiseren dan voorheen, met nóg meer verschillende activiteiten voor jong en oud!
Dit wil je natuurlijk niet missen! Wie zich voor 31 december 2016 aanmeld krijgt € 2,50 korting per volwassenen kaartje! Je betaald in plaats van € 6,00 per persoon slechts € 3,50 per persoon!

Heb je nog een garage of zolder vol met Opel-gerelateerde producten en wil je hier graag vanaf? Meld je dan aan als handelaar! Kijk voor de voorwaarde, vele foto’s en meer informatie onze website www.opeltreffen.nl

Volg onze website en social media voor de laatste nieuwsberichten!

We zien jullie graag op 21 Mei 2017!
Gelogd
mmdronten
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 29 December 2016, 17:13:06 »

ik ga mijn best doen om mijn kadettje in mei klaar te hebben maar of dat qua tijd gaat lukken?  Knipoog


We hopen u te mogen verwelkomen met uw Kadett! Het zou wel zo gezellig zijn als het lukt!!
Gelogd
Giannis86
Sr. Member
****
Berichten: 383


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Augustus 2017, 12:24:11 »

Is wel een tijdje geleden maar heb zojuist een aantal fotos geupload

Zie de fotos in mijn album hier
https://myalbum.com/album/0Erfcxytg3ip





Heel mooie autos (waaronder een werkelijk schitterend gele GT en een oude Blitz) daar en ook een paar B kadettjes!

De autos van achterasrevisie waren ook super leuk gemaakt, heb veel ideeën gekregen voor mijn racekadett
Gelogd

1971 Opel Kadett B Coupé F
1970 Opel Kadett B Limousine
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines