Holland Kadett B Club Forum
22 Augustus 2017, 06:20:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Belangrijke data voor 2017:
De Opel Familiedag van de HOCN: 3 september 2017
Najaarsrit in de omgeving van Schiphol (ovb): 24 September 2017
Oldtimerbeurs Ravels: 28 en 29 oktober 2017

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 13e Montfort Oldimer Treffen 13 - 14 mei 2017  (gelezen 2245 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gwen95
Newbie
*

Tourende met Ollie :)

Bekijk profiel
« Gepost op: 11 Januari 2017, 08:50:45 »

Op zaterdag 13 en zondag 14 mei 2017 organiseert Schutterij Sint Urbanus Montfort voor de 13e keer het Montforter Oldtimer Treffen. Het zal weer gebeuren om en nabij kasteel Montfort.

Deelname is GRATIS

Deelnemers kunnen, net als voorgaande jaren, in hun voertuig of eigen caravan op het daarvoor bestemde terrein overnachten. Elektriciteitsvoorziening, VOOR KLEIN GEBRUIK, is aanwezig. Deelnemers met voorinschrijving gelieve zich bij aankomst te melden bij het secretariaat. Op zaterdag 13 mei geopend van 10.00 tot 18.00 uur, Op zondag 14 mei geopend van 10.00 tot 13.00 uur.
Herinneringen kunnen zondag 14 mei afgehaald worden tussen 17.00 en 18.00 uur tegen inlevering van de, bij aanmelding, verstrekte tegoedbon. Ook dit jaar wordt er op zaterdag een toertocht uitgezet voor tractoren en op zondag is de toertocht voor de auto’s en de tweewielers. Beide dagen zullen diverse handelaren aanwezig zijn met onderdelen, gereedschap en aanverwante artikelen. Voor de rest staat het iedereen vrij zijn eigen kofferbakverkoop te organiseren.

Op zaterdagavond wordt er weer een feestavond georganiseerd met een orkest.
Deelnemers kunnen op zondagmorgen, tegen een vergoeding, ontbijten. Het fru?hshoppen begint om 10.00 uur en de barbecue zal beide dagen worden aangestoken. De innerlijke mens wordt ook nu weer goed verzorgd bij en door de schutters.
Wij verzoeken tevens de deelnemers die blijven overnachten om ook het reglement voor de camping door te lezen.
Als er nog verdere informatie bekend is zoals o.a. de naam van de band op zaterdagavond dan zal dit op facebook: www.facebook.com/motmontfort/ en de website www.motmontfort.nl vermeld worden.

Fun Facts; vorig jaar waren er om en nabij de 1100 deelnemers Lachebek Een kopie van het algemene reglement en het reglement overnachting zijn via mij te verkrijgen! Als er mensen interesse hebben, stuur mij dan jouw emailadres dan zorg ik dat de benodigde informatie word doorgestuurd! Het zou ontzettend leuk zijn als we met een aantal Kadettjes als club aanwezig kunnen zijn.

Graag tot ziens!  Lachen
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Januari 2017, 12:46:53 »

13-14 Mei  Ik weet het niet Dat valt samen met onze voorjaarsmeeting  Boos

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project)
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978
kermitc
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Januari 2017, 12:51:45 »

Klinkt wel aantrekkelijk

als het volgend jaar niet samen valt heb ik wel zin in

Sideburn
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Januari 2017, 13:57:58 »

Aanwezig! (zoals altijd Lachebek )
Het treffen in Montfort is voor mij vaste prik, erg gezellig, veel verschillende auto's, tractoren, brommers, machines, en voor mij 10 minuten rijden.
Dit jaar samen met mn vader met een Rekord A, Diplomat A V8, Kadett B, Kadett C en een Unimog 406.

'72 Kadett B 12S Automatic  --  '77 Kadett C1 12S Coupé  --  '06 Vectra C2 GTS
Gwen95
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Januari 2017, 14:45:29 »

Oeioeioei Ralph, heb ik even niet goed op gelet  Geschrokken
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Januari 2017, 15:53:30 »

@Gwen: Ik weet nog niet hoe e.e.a. er dan voor staat, maar anders alleen zaterdag. Eventueel overnachten (de vouwwagen moet namelijk mee naar voorjaarsmeeting als onderkomen voor het "ontvangst comité" als het weer niet al te goed mocht zijn).

@Sideburn: Ik ben ook 2x geweest. 1x met mijn witte Rekord sedan en 1x met mijn gele Rekord Car-A-Van. Niet overnacht, alleen een dagdeel. Is inderdaad een leuk en goed georganiseerd treffen!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project)
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978
Gwen95
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Januari 2017, 19:58:14 »

@Ralph, ik ben allicht van plan om ook op zaterdag een kijkje te gaan nemen, in de organisatie zit een collega van mij, en een andere collega met oldtimer gaat ook een kijkje nemen. Leek me sowieso wel leuk om eens de oldtimers van mijn collegae te bewonderen en vice versa Lachebek
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: