Holland Kadett B Club Forum
23 April 2018, 03:01:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: A.s. Zondag 22 april 2018
Voorjaarsmeeting Kadett B Club in Otterlo!

Vanaf 10 uur bent U welkom op het terrein van de “Wije Werelt”.
Locatie:
Arnhemseweg 100-102
6731 BV Otterlo

Tot zondag allemaal!
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: OHV tuning op een andere manier...  (gelezen 4975 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jeroenvans
Hero Member
*****
Berichten: 1257



Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 22 April 2017, 22:53:37 »

de X-pijp had je er nog niet bij verteld. Knipoog die veranderd de zaak. dan heb je geen verlies.
Gelogd

Kadett B L "super" 1968 LPG
daddyphilipsen
Jr. Member
**
Berichten: 97


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 23 April 2017, 19:46:41 »

Ik denk dat jullie vermogen en koppel door elkaar halen.

Voor het meeste vermogen moet je eigenlijk 4 losse pijpen hebben van begin tot eind met het liefst een megafoon uitlaat er aan vast.
Dit gaat echter ten koste van het koppel en dan vooral in het middengebied.
Dus vandaar dat de meeste uitlaten deels gescheiden en deels gekoppeld lopen.
Wordt het op straat rijden een stuk prettiger en minder nerveus van.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines