Holland Kadett B Club Forum
23 Maart 2019, 16:18:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Zondag 19 mei 2019: Voorjaarsmeeting HKBC in Amerfoort
5-6-7 Juli 2019: Kampeerweekend HKBC in Dronten
Zaterdag 6 Juli 2019: Algemene ledenvergadering in Dronten
Zie het forum voor meer info.
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: OHV tuning op een andere manier...  (gelezen 6702 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jeroenvans
Hero Member
*****
Berichten: 1286



Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 22 April 2017, 22:53:37 »

de X-pijp had je er nog niet bij verteld. Knipoog die veranderd de zaak. dan heb je geen verlies.
Gelogd

Kadett B L "super" 1968 LPG
daddyphilipsen
Full Member
***
Berichten: 112


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 23 April 2017, 19:46:41 »

Ik denk dat jullie vermogen en koppel door elkaar halen.

Voor het meeste vermogen moet je eigenlijk 4 losse pijpen hebben van begin tot eind met het liefst een megafoon uitlaat er aan vast.
Dit gaat echter ten koste van het koppel en dan vooral in het middengebied.
Dus vandaar dat de meeste uitlaten deels gescheiden en deels gekoppeld lopen.
Wordt het op straat rijden een stuk prettiger en minder nerveus van.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines