Holland Kadett B Club Forum
16 Juli 2018, 17:24:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Kampeerweekend: 7-8-9 September in Dronten

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Trouw Kadett  (gelezen 1473 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
TimPuch
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 22 April 2017, 14:53:56 »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een mooie Opel Kadett B die ik voor een dag kan huren als trouwauto (met of zonder chauffeur).

Mijn eerste auto (10'jaar terug) was een Kadett B uit 1972 waar ik ontzettend veel lol mee heb gehad. Helaas kwam ik er na een tijd achter dat de bodemplaat en beide dorpels van voor tot achter verrot waren en heb ik er afstand van gedaan. Toen had ik nog geen ruimte om er zelf makkelijk aan te sleutelen.

Een klein beetje achtergrond vanaf mijn kant: ik ben bijna  28, woonachtend in Utrecht en vader van een zoon van ander half. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als helikopter technicus op Schiphol waar ik zowel mechanische als avionische werkzaamheden verricht. Ik heb een Puch Maxi uit 87 gerestaureerd waarmee ik dagelijks naar Schiphol rijd. Daarnaast heb ik veel passie voor de luchtvaart en heb ik 6 jaar geleden mijn vliegbrevet gehaald. Momenteel vlieg ik op oude beestje waaronder een Cessna 172 uit 1965.
Mijn aanstaande is werkzaam als kleuterjuf en trouwt het liefst in een mooie klassieker. Ik vind een oude Chevy niet echt orgineel dus leek het me leuk te trouwen in mijn eerste auto (ik moet haar alleen nog overtuigen Knipoog )

Mochten jullie kenissen hebben of zelf eigenaar zijn van een mooi exemplaar schroom dan niet om contact met mij op te nemen. Dan kunnen we eea besoreken.

Bedankt allemaal en tot ziens!

Tim
Jinny
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 22 April 2017, 21:09:09 »

Altijd leuk, ik ben getrouwd in de A Kadett van mijn broer...
Zelfde bouwjaar als mijn partner en ik, '65

Hoe doen vrouwen op TV dat toch?
Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen.....
Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: