Holland Kadett B Club Forum
12 December 2017, 05:25:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Wil je een bijdrage leveren aan het clubblad van 2018? Neem dan contact op met olaf@spoolder.eu

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Maartensdijkse Tour Rallye 11 Juni 2017  (gelezen 892 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Giannis86
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 19 Mei 2017, 07:47:46 »

Goedemorgen allen,

De Peugeot garage bij mij in de straat (allemaal gek van oldtimers, garage staat vol met hudson hornets, mustang, oude peugeots..) organiseert elk jaar een rally, dit jaar voor de 5de keer.

Ik heb me reeds aangemeld met mijn kadett. Ik dacht ik post het hier ook, hopelijk worden het dan meer kadetts Lachebek

Hieronder de uitnodiging

Vorig jaar hebben wij in Juni 2016 een prachtige tocht betreden met onze oldtimers en dat gaan we dit voorjaar weer doen. Deze keer zullen wij het proberen nog leuker te maken, omdat wij ons 5 jarige jubileum vieren. We zijn daar erg trots op omdat het aantal deelnemers gestaag is gegroeid. De eerste keer hadden wij 17 deelnemers en in 2016 is dat gegroeid tot ruim 40. Het geeft aan dat u onze ritten waardeert.

De Maartensdijkse Klassieke Tour Rallye gaat ook in 2017 een gezellige toertocht organiseren op 11 Juni 2017. Deelname staat open voor oldtimers uit alle landen, zolang de auto maar 25 jaar of ouder is, kunt u meedoen.

Deze keer gaan we een gebied berijden dat iets verder ligt dan ons start punt van vorig jaar, we houden nog even geheim waar we starten. Onderweg worden diverse vragen gesteld en misschien moet u, enkele opdrachten uitvoeren. Maar pas op er zijn ook enkele valstrikken geplaats zodat u goed moet blijven opletten.

Op Zondat 11 Juni verzamelen we om 9:30 uur, de locatie is nog even geheim. Rond 10 uur gaat de eerste auto van start en starten we zoals u van ons gewend bent om de minuut. Halverwege de rit bieden wij u een heerlijke lunch aan en ongeveer 1 uur pauze. Na de lunch vervolgen we onze route en zullen wij rond 16:30 uur finishen.

Het inschrijfgeld zal dit jaar 49,50 per equipe (2 personen) zijn. De kosten per passagier zal 24,75 euro zijn, hiervoor krijgt u naast de lunch, voorafgaand aan de start een kop koffie of thee met gebak en aan het eind ganse rit een consumptie aangeboden. Als aandenken van deze rit krijgt iedere deelnemer een medaille, per equipe een rallye schild, een routeboek en voor de winnaars zijn er enkele leuke prijzen te winnen.

Na de finish is er gelegenheid om met de overblijvende deelnemers, op eigen kosten van een uitstekende diner te genieten.

-------

Als iemand wil meedoen laat mij het snel weten dan geef ik extra info. Inschrijving en betaling was officieel tot 12 Mei maar het was geen probleem om later aan te melden.

Ik zal proberen achter te komen waar de startpunt ongeveer zal zijn zodat jullie een betere beeld van de afstand hebben.

1971 Opel Kadett B Coupé F
1970 Opel Kadett B Limousine
Giannis86
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Mei 2017, 15:32:08 »

Heb het even gevraagd, startpunt krijgen we binnenkort te horen maar zal in regio Utrecht zijn

1971 Opel Kadett B Coupé F
1970 Opel Kadett B Limousine
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: