Holland Kadett B Club Forum
10 December 2018, 01:39:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Het bestuur wenst alle kadett rijders alvast een fijne herfst en winter toe.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Bodemplaat vervangen  (gelezen 6226 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
19Willem71
Hero Member

Joyride 3

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 02 Juli 2017, 21:41:47 »

Ze zijn ook niet te koop. Er staat bij:"Zur Zeit nicht lieferbar". Dus wordt het toch zelf kloppen?

Groet, Willem.

ockdet
Hero Member

mijn kadett

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Juli 2017, 11:11:27 »

of platte plaat er in maken  met wat  hoeklijntjes   simpel te maken  je kan ook met een mal en een plate strip  ook de versteveging er in maken 
19Willem71
Hero Member

Joyride 3

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Juli 2017, 20:28:29 »

Kun je hier wat mee?

https://www.altopelhilfe.de/product_info.php?info=p1769_bodenblech---bodenrand-rechts-kadett-b.html

Groet, Willem.

Marc II
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 26 Juli 2017, 07:51:08 »

maar de binnendorpels lijken bij mij nog mee te vallen, dus ik hou het voorlopig bij de bodem van een c-kadettje.
Dat was ook mijn gedachte, de binnendorpels kan je namelijk ook gemakkelijk repareren met een strookje plaatwerk.

Ik zou vantevoren wel even zoeken waarom de vloer heel lang nat is geweest, ergens zit een lek en komt water binnen.
Auto flink nat spuiten, nu alles er uit is kan je goed zien waar het water binnen komt.

hoef ik niet zo lang voor te zoeken, water stroomt ongeveer binnen als het regent. Raamrubber van de voorruit is aardig op. Dus dat is het volgende projectje.

Ik heb de bodemplaat van een c-kadett in huis. helaas nog geen tijd gehad om hem er in te lassen. viel me wel op dat deze bodem een stuk smaller is. voor degenen die dus het hele oppervlak aan de onderkant willen vervangen is dit niet een goede optie dus denk ik.
ockdet
Hero Member

mijn kadett

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 27 Oktober 2017, 20:31:04 »

als je nieuw rubber er in doet dan ook afkitten  .. 
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: