Holland Kadett B Club Forum
17 November 2017, 21:51:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Wil je een bijdrage leveren aan het clubblad van 2018? Neem dan contact op met olaf@spoolder.eu

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Remlichten doen het soms niet.  (gelezen 515 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Robin
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 01 Augustus 2017, 13:05:59 »

Bij mijn kadettje doen soms de remlichten het niet, en soms ineens wel?! Ook tijdens de APK keuring was dit het geval, s'ochtens alles nog gecontroleerd staat ie in de garage op de brug,doen ze het ineens niet meer... En later spontaan ineens weer wel.
Vanmorgen precies hetzelfde; bij het uit de garage rijden kan ik zien of ze het doen omdat dat spiegelt in de ruit van m'n huis, maar na een ritje van een uurtje kom ik terug; geen remlichten meer Droevig
Nu ben ik wat electriciteit betreft echt een leek, maar tijdens de keuring hadden ze gemeten of er stroom op de schakelaar bij de pedalen stond,en dat is het geval, dus volgens hun ligt het niet aan de schakelaar.. Misschien slechte massa, maar dan zou de rest van de verlichting achter het ook niet moeten doen denk ik?
Iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen?

'69 OPEL KADETT B 1.1N LUXUS 2-DEURS SEDAN.
Robin
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 01 Augustus 2017, 14:31:41 »

Rollende ogen Oeps...ik was weer iets te snel met m'n vraag.. Het is al opgelost; boven de zekeringkast zit een witte multistekker, en daar was één pinnetje een beetje eruit gekomen,dus die maakte soms wel/soms niet contact.
Blij dat ik het gevonden heb,want zonder remlichten is toch een beetje link, voor je het weet klapt er iemand achterop als ze je niet zien stoppen.

'69 OPEL KADETT B 1.1N LUXUS 2-DEURS SEDAN.
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 02 Augustus 2017, 22:28:49 »

zo'n leek ben je dus ook weer niet Robin Knipoog je hebt het probleem toch eigenhandig opgelost.....

gr Paul
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: