Holland Kadett B Club Forum
19 Februari 2018, 17:18:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Voorjaarsmeeting Kadett B Club Zondag 22 april 2018 in Otterlo!
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vocht in dashboard meters  (gelezen 1090 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ThijsV
Full Member
***
Berichten: 179


Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 03 Januari 2018, 16:02:02 »

wat is de correlatie tussen sensoren van een c kadett en de lage temp stand? die van mij  staat altijd al op die stand, dacht dat dit de bedoeling was?
Gelogd
Jeroenvans
Hero Member
*****
Berichten: 1250



Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 03 Januari 2018, 20:19:58 »

wat is de correlatie tussen sensoren van een c kadett en de lage temp stand? die van mij  staat altijd al op die stand, dacht dat dit de bedoeling was?
de C-Kadett heeft een sensor met andere weerstandswaardes. de B-kadett meter geeft daarom te weinig aan met een C kadett sensor.
Gelogd

Kadett B L "super" 1968 LPG
apex4x4
Hero Member
*****
Berichten: 1560



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 03 Januari 2018, 21:42:02 »

Kijk heb ik weer wat geleerd, dus straks de sensor uit de c-kadett motor halen en gewoon de b-kadett sensor er in zetten.

Zijn er misschien nog andere dingen inde c-kadett motor die ik om moet wisselen, of is de rest wel het zelfde, bijvoorbeeld het vliegwiel ??
Gelogd

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
ockdet
Sr. Member
****
Berichten: 410


mijn kadett


Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 04 Januari 2018, 22:57:36 »

als  je geen sensor hebt  zou je er ook paralel een weestand bij overheen kunne zetten 
Gelogd
mdevette
Newbie
*
Berichten: 15


64-88-PX 1100n limosine special 1971


Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 05 Februari 2018, 06:52:11 »

Hoi,
Nog een die er last van heeft, maar zoals op de eerste foto. Zou het kunnen zijn dat Door de frictie van de magneet t.o.v. het schijfje op de as warmte wordt genereert welke het toch al aanwezig vocht omzet in damp. Eigenlijk net zoals het beslaan van je ruiten? In theorie zou dan de dashboard lampjes het zelfde moeten veroorzaken of versnellen verdampen van het vocht. Heeft iemand die hier last van heeft al zonder km kabel geprobeerd. ?
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines