Holland Kadett B Club Forum
13 December 2018, 07:14:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Het bestuur wenst alle kadett rijders alvast een fijne herfst en winter toe.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Deurrubbers  (gelezen 625 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Line22
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 15 Juli 2018, 12:36:03 »

Het einde van mijn project 'Blue Wonder' is in zicht! Er moeten alleen nog wat problemen in de elektra opgelost worden, remleidingen moeten goed nog gecontroleerd worden. Daarna wil in de vloerbedekking (uiteraard een mooie blauwe Lachebek) gaan leggen en de stoelen etc. weer inbouwen. Momenteel ben ik aan het prutsen met de deurrubbers. Helaas blijven deze niet mooi in de goot zitten die om het raam van de deur heen loopt. Met drie keer de deur open en dichtgooien, liggen ze er namelijk alweer uit! Erg frustrerend Droevig

Mijn vraag aan jullie is: Waar kopen jullie deurrubbers en wat voor soort lijm gebruiken jullie? Zijn er ook ergens nieuwe deurrubbers te koop waarbij je die plastic pluggen, die in de carrosserie worden gedrukt, kunt gebruiken??

Groetjes,
Angelien
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Juli 2018, 12:56:44 »

Ja, kijk bij Reprotec, een Duitse producent/leverancier.
Zijn 100% gelijk aan het origineel. Inclusief de plugjes.
Topkwaliteit

http://shop.afterbuy.de/Opel-Kadett-B-Set-Opel-Kadett-B---Olympia-A-Tuerdichtungen--Limousine--Schraegheck--Kiemencoupe/a40767583_u8232_z0bf871d4-a9db-4547-b312-778c566b3fe0/

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Line22
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Juli 2018, 21:55:49 »

Bedankt Gert! dat is precies wat ik zocht Lachebek Deze website had ik nog niet ontdekt.
Is het nodig om het gedeelte dat de deurgoot ingaat als nog te lijmen? Heb je hiervoor nog tips?

Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Juli 2018, 22:35:00 »

Volgens mij gaat het bij een B2 Kadett met die clips + klemmen / opsluiten om het raam??
Bij de B1 Kadett wordt het deurrubber er in gelijmd.
Ik heb verder geen montage-ervaring met deurrubbers maar anderen in dit forum waarschijnlijk wel.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: