Holland Kadett B Club Forum
18 April 2024, 20:15:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 12-80-uz marco ockdet  (gelezen 43615 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ockdet
Hero Member
*****
Berichten: 800


mijn kadett


Bekijk profiel
« Antwoord #45 Gepost op: 23 Mei 2020, 09:08:31 »

Is hier op forum al zo vaak over gesproken en er is ook geen pasplaat voor wat je kan doen is koppelingshuis ohv aan de gtrac 240 lassen . Dan is het mogelijk moet je wel de as nog pas laten maken .

Vandaag moter 2 spuiten mat zwart . Kan ook daar maandag met beginnen op te bouwen . Nummer 1 zitten de krukas en zuigers al weer in . Zit nog te wachten op boutjes en moertjes . Heb ook gelijk een universele kering besteld voor in het distributie deksel mocht dit passen laat ik het jullie weten

Groet marco
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 23 Mei 2020, 11:32:25 »

Een adapter plaat is niet standaard te koop, die zal je zelf moeten maken. Kermitc heeft in zijn kadett een getrag 240 achter een 1200 OHV motortje. Dit heeft hij gedaan dmv een pasplaat die hij zelf gemaakt heeft. De tunnel zal je wel moeten vergroten om de versnellingsbak erin te krijgen.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
ockdet
Hero Member
*****
Berichten: 800


mijn kadett


Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 13 Juni 2020, 07:47:54 »

gister bij olaf op de koffie geweest  ..gezellig bij gekletst ...  en  wat  spullen over genomen

moterblokje  wat vast zit
een gril  .  .. om mat zwart te maken . wou  niet mij mooie gril er voor gebruiken
en op de valreep nog een 12 inch vel met band   voor mijn aanhanger  om de ascona eerst naar de strakmaker te brengen en daarna naar de spuiter   scheeld tock 6 keer trail huren

morgen manta/ascona  kleine as 370 overbrenging  halen 

straks ff   blokje in motor bok hangen en ff kijken  [ wordt vervolgd ]


vanmiddag  komt robin  nog ff luchtfilter halen  ...  gezellig   hobby vrienden op visite 
Gelogd
ockdet
Hero Member
*****
Berichten: 800


mijn kadett


Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 13 Juni 2020, 16:53:34 »

cilinder zo  ver  vasr geroest dat de boring  niet meer te redden is   . bij het blok controleren bij olaf in de schuur  had ik het idee dat de krukas  nog wel goed kon zijn ... maar je kan er niet in kijken  ... vanmorgen toch nieuwschierig dus bruikbaar spullen er af gehaald  . en  de krukas was  nog super
de cilinderkop   is 1 met grote kleppen 29 mm  corsa a kleppen geschikt voor lpg  als er nog iemand zo iets zoekt  ?
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines