Holland Kadett B Club Forum
16 April 2024, 05:53:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett automaat project  (gelezen 16583 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Holenman
Jr. Member
**
Berichten: 93


Geen B Kadett maar wel een A Olympia 1700


Bekijk profiel
« Gepost op: 03 Juni 2019, 11:09:03 »

Hallo gewaardeerde Kadett bezitters. Onlangs mijn Groene Automatische Dame vanwege gezondheid te koop moeten zetten . Na vandaag heeft ze een nieuwe eigenaar die haar weer helemaal in originele staat gaat opbouwen. Ik houd jullie van verdere ontwikkelingen op de hooghte . Will oet Geldrop .
Gelogd
PaulBKadett
Full Member
***
Berichten: 142


Geniet van het Leven...


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Juni 2019, 12:35:41 »

Mooi dat deze binnen de club blijft  Grijns
Gelogd

Veel Kadett-Rijders hebben half Europa doorkruisd,
maar nog nooit hun gereedschap gezien...
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Juni 2019, 19:44:49 »

Donderdag 4 juli ga ik de Kadett van Will oet Geldrop ophalen. De bedoeling is om haar zo snel mogelijk te herstellen en weer mee rond te toeren. Dan kan ik mijn huidige Kadett aanpakken. En toch blijven rond rijden in een knappe oldtimer.

Groet, Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
PaulBKadett
Full Member
***
Berichten: 142


Geniet van het Leven...


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 02 Juli 2019, 10:07:00 »

Succes met de werkzaamheden Willem  Cool
Gelogd

Veel Kadett-Rijders hebben half Europa doorkruisd,
maar nog nooit hun gereedschap gezien...
mdevette
Sr. Member
****
Berichten: 351


64-88-PX 1100n limosine special 1971


Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 02 Juli 2019, 17:55:47 »

Komt helemaal goed met deze Kadett. Veel plezier donderdag met het eindelijk ophalen van je nieuwe aanwinst!
Gelogd
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 05 Juli 2019, 22:56:53 »

Gisteren de groene dame bij Will oet Geldrop opgehaald. Na een lekker bakje koffie de Kadett opgeladen en onderdelen ingepakt. Na een voorspoedige thuisreis de Kadett weer afgeladen. De losse delen aan de kant gezet. De jeugd had veel plezier en wilden alledrie even een ronde geduwd worden over het tegenover liggende parkeerplaats. Na de lol de Kadett onder de carport gezet.

Vanavond de delen wat gesorteerd. De wagen onder de carport vandaan gehaald en lekker gesopt. Ze ziet er nu in ieder geval een stuk frisser uit  Knipoog. Het eerste wat op het program staat is het plekje in de bodem repareren. Verder mankeert er niets aan de groene dame. Daarna het interieur weer in elkaar sleutelen. Hopelijk heb ik tussendoor ook mijn 1100 blokproject af. En kan ik de blokwisseltruc uithalen  Grijns  Grijns.

Het plan is om jullie op de hoogte te houden, alleen blijft foto’s plaatsen voor mij een crime.

Groet, Willem.

Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
Nisei
Newbie
*
Berichten: 47


Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 18 Juli 2019, 11:23:20 »

Hoi Willem.
Leuk om te horen dat je ons op de hoogte houdt. Als je wilt dat ik help met foto's posten dan hoor ik het graag. Je zou ze mij kunnen mailen, ik zet ze dan op een server en stuur jou een tekstbestandje wat je zo in je post kan plakken en de foto's staan er dan vanzelf in.
Gelogd
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Juli 2019, 19:16:47 »

Intussen de Kadett alweer bijna een maand in mijn bezit. Heb tot zover alleen nog verder gedemonteerd  Grijns. en het een en ander gespoten.

een vraagje voor de plaatwerkers onder ons. In de voorbumper zit een deukje. Wat is wijsheid? Het chroom zit er nog goed op. Is het verstandig om deze eruit te halen?

Het dashboard is intussen netjes gespoten. Zo ook de steunen van de mistlampen. De stoelen zijn opgeknapt. Het zitvlak van beide zetels was wat gescheurd. Deze scheuren heb ik geplakt.en de zitvlakken omgewisseld., zodat de scheuren tegen de tunnelbak komen te zitten en daarmee minder zichtbaar zullen zijn.

Er zit een klein gaatje in de bodemplaat onder de rechter stoel. Deze moet er nog uit geslepen worden. Ook ben ik op zoek naar plakfolie om het dashboard te beplakken.

@Nisei,

Vriendelijk aangeboden, maar ik wil het op mijn eigen manier doen. zodra een fotoserver uit de lucht gaat zijn ook de foto's weg. Ik vindt het storend, als je een post aan het lezen bent en meer dan de helft van de foto's is weg.

Groet,

Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
2300S
Jr. Member
**
Berichten: 86



Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Juli 2019, 22:31:43 »

ook ik had in de achter bumper een kleine deukje zitten. De  restaurateur heeft toen besloten er niets aan te doen, omdat het chroom werk verder strak was.. vaak maak je het alleen erger , was zijn ervaring. Dus tot heden zit het deukje er nog in.  Mocht iemand dus een gave achterbumper voor een kiemen uit 66 hebben Knipoog
Gelogd
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Juli 2019, 18:16:46 »

Waar woon je ergens? In mijn voorraad heb ik nog wel een redelijke achterbumper hangen.

Of passen niet alle bumpers?

Groet, Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
2300S
Jr. Member
**
Berichten: 86



Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Juli 2019, 21:10:39 »

In Zwolle.. maar een achterbumper van een Kiemen is totaal niet hetzelfde als van gewone B. Qua carrosserie is er maar weinig wat gelijk is.  Althans is mij altijd verteld
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines