Holland Kadett B Club Forum
26 Mei 2017, 10:08:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Belangrijke data voor 2017:
Voorjaarsmeeting: Zondag 14 mei 2017 te Otterlo
Kampeerweekend: 14-16 juli 2017 te Brunssum
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: topcat is aan de gang b-caravan 1500 1969  (gelezen 37889 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bcoupe25
Gast
« Antwoord #135 Gepost op: 13 Juli 2009, 13:48:00 »

topcat

een paar vraagjes aan je

heb jij de voorpijp nog van je 1500??
en staat bij jou  het blok ook een beetje uit het midden vandaan??

want ik heb de baj perfect in het midden staan en de motor staat iets uit het midden vandaan

hhopelijk kan je mij helpen

mvgr
Gelogd
Paul
Global Moderator
Sr. Member
*****
Berichten: 337



Bekijk profiel
« Antwoord #136 Gepost op: 13 Juli 2009, 16:23:00 »

Standaard zijn de motor steunen van de CIH links en rechts niet evenlang misschien dat je ze verkeerd om hebt.
Gelogd
topcat
Hero Member
*****
Berichten: 622



Bekijk profiel
« Antwoord #137 Gepost op: 13 Juli 2009, 16:28:00 »

hallo

ik heb een voorpijp van de omega gebruikt deze past er presies tussen,
de motorsteunen zijn gewoon overgebouwd van de 1500 .
dus dit is standdard

ik zal voor de zekerheid van de week even kijken of de steunen verschil in lengte hebben en misschien even wat maten noteren .
Gelogd












kadett caravan 2.4 1969
bcoupe25
Gast
« Antwoord #138 Gepost op: 13 Juli 2009, 21:29:00 »

ok want wel raar want staat goed maar net iets uit het midden vandaan

btw en je oude voor pijp?
alvast bedankt
Gelogd
bcoupe25
Gast
« Antwoord #139 Gepost op: 13 Juli 2009, 22:43:41 »

Citaat
 Standaard zijn de motor steunen van de CIH links en rechts niet evenlang misschien dat je ze verkeerd om hebt.


nee die kunnen maar op 1 manier op

maar wil ff zeker weten .want voor de rest zit hij er recht in

de motor komt uit een a manta net als de steunen . de bak van een ascona  en de achteras opel gt

de voor terein is 1200 omgebouwd naar cih
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 940



Bekijk profiel
« Antwoord #140 Gepost op: 14 Juli 2009, 06:25:00 »

Hoi Ferry,

Zoals Jacob al verteld zit er verschil in de lengte van de motorsteunen bij de B-kadett, de lange steun moet links en de korte rechts. Aangezien jij je voorterein hebt aangepast en je andere motorsteunen gebruikt zal dit bij jou niet opgaan. Voor zover ik kan zien op het oog hoort de motor wel netjes in het midden te zitten, misschien dat je dan dus de steunen niet helemaal goed hebt zitten.

Wat de uitlaat betreft, in Duitsland zijn de CIH uitlaten nog nieuw te koop via de club. Ik weet dat Chris al eens meerdere uitlaten gekocht heeft om door te verkopen. Misschien heeft hij nog een CIH uitlaat liggen. Je kunt hem altijd vragen.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700TD 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
bcoupe25
Gast
« Antwoord #141 Gepost op: 14 Juli 2009, 11:39:00 »

zal morgen even nieuwe fotos maken
want ik heb hem op het midden van de rug  en lijkt net of hij een uit het midden staat
aangezien wel aales netjes is gedaan en uitgerekent en gemeten is

de voorpijp komt er aan ..alleen is wel van een b manta . maar das niet zo erg  moet toch aan gepast worden
Gelogd
bcoupe25
Gast
« Antwoord #142 Gepost op: 15 Juli 2009, 14:59:00 »

voor foto's zie mijn projecten
anders zit ik in iemand anders zn folder

gr
Gelogd
joe
Gast
« Antwoord #143 Gepost op: 05 Januari 2010, 17:30:00 »

De motor hoort wel uit het midden te liggen.
omdat het zwaartepunt van de motor aan een kant zit,ivm met uitlaat + carburateur
heb me hier ook al eens over verwonderd

gr joe
Gelogd
opel-kadett
Jr. Member
**
Berichten: 96


Bekijk profiel
« Antwoord #144 Gepost op: 25 Januari 2011, 00:30:30 »

Ik wilde toch graag eens de Kadett caravan zien, want die zal nu toch af zijn?

Ik vond dit een echte fijne Topic om te volgen!!
Gelogd

Pascal
topcat
Hero Member
*****
Berichten: 622



Bekijk profiel
« Antwoord #145 Gepost op: 10 Mei 2011, 17:34:51 »

kadett is nog steeds niet klaar
door diverse medische klachten (rug) staat het jammer genoeg op een laag pitje ik had hem graag al af gehad
Gelogd












kadett caravan 2.4 1969
opel-kadett
Jr. Member
**
Berichten: 96


Bekijk profiel
« Antwoord #146 Gepost op: 10 Mei 2011, 17:37:25 »

Jammer dat te horen, hebben veel mensen tegenwoordig, rugklachten of andere klachten, waardoor het allemaal minder gaat.

Gelogd

Pascal
Mischaop82
Jr. Member
**
Berichten: 58



Bekijk profiel
« Antwoord #147 Gepost op: 28 April 2012, 03:12:35 »

Mooi project, hoe staat het er nu verder mee?

Gr. Mischa
Gelogd

Helaas geen Kadett meer.
topcat
Hero Member
*****
Berichten: 622



Bekijk profiel
« Antwoord #148 Gepost op: 12 Mei 2012, 21:34:26 »

hoi Mischa

het project staat nog steeds op een laag pitje auto staat nog steeds droog op de brug en ik ga zeker weer een keer aan de gang en dan probeer ik dit project ook gelijk af te ronden om lekker met de kadedilek te gaan cruisen.

gr jacob
Gelogd












kadett caravan 2.4 1969
topcat
Hero Member
*****
Berichten: 622



Bekijk profiel
« Antwoord #149 Gepost op: 14 September 2012, 19:19:05 »

wat in het vat zit verzuurd niet
Gelogd












kadett caravan 2.4 1969
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines