Holland Kadett B Club Forum
29 Maart 2024, 06:15:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: geen Reactie  (gelezen 4814 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
j.h.boersma
Gast
« Gepost op: 07 Juni 2009, 20:55:00 »

hallo best kadett vrienden  ik vindt het halaas jammer (!)dat ik geen Reactie over het weekend krijg ik denk dat ik maar op zaterdag kan komen ik hoop dat iemand mijn aanmeld (!)(!)AUB .GR JELLE
Gelogd
Gert
Hero Member
*****
Berichten: 2546



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Juni 2009, 09:28:00 »

Kijk anders hier even http://www.kadett-b.nl/agenda/agenda2.php
Gelogd

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Jacco
Jr. Member
**
Berichten: 92



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Juni 2009, 20:55:00 »

Beste Jelle,

Volgens de mails en het B-Magazine was het mogelijk om je aan te melden via ledenkadettb@gmail.com. Dit is niet gebeurd.
Er zijn 25 mensen geweest die zich op deze manier hebben aangemeld, hierdoor hebben we de nodige zaken kunnen regelen zoals de slager die alle salades, vlees en de barbeque moest regelen, het doorgeven van het aantal deelnemers voor de lunch bij de Veerstoep en natuurlijk de camping die plekken moest toewijzen en een registratie van de gasten moest hebben.

We hebben geprobeerd om alles duidelijk en op tijd te regelen en de methode van aanmelden moet voor iedereen duidelijk geweest zijn. Het forum is dus een leuk podium om zaken onderling te bespreken, maar het kan best voorkomen dat ik of mijn collega-bestuursleden weken niet naar het forum kijken. En als andere leden niet reageren op oproepen via het forum is dat hun goed recht omdat ze óf niet aanwezig zijn op het weekend óf geen tent willen delen óf al vol zitten. Er zijn zelfs zat leden die helemaal nooit op het forum zitten omdat ze liever s'avonds met een auto bezig zijn dan achter de computer zitten!

De beste manier is dus via de reguliere manier aanmelden en dan wordt alles goed geregeld, zo proberen we alles helder en duidelijk te houden.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines