Holland Kadett B Club Forum
22 Oktober 2017, 23:53:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Belangrijke data voor 2017:
Ouwe Mert Treffe Brunssum: 22 oktober 2017
Opel Onderdelenbeurs Tolbert: 29 oktober 2017
Oldtimerbeurs Ravels: 28 en 29 oktober 2017

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Restauratie Fastback "69  (gelezen 27535 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Antwoord #90 Gepost op: 18 Februari 2007, 21:48:56 »

Citaat
 als de auto klaar mag ik hem dan op de proef stellen. oa. is er geen lekkage bij de ruiten?, komt er geen water binnen via het verwarmingskanaal?, sluiten de deurrubbers 100% aan? ik kan nog een paar punten aanhalen en spreek daarom uit ervaring.

Chris

Maar dan nog begrijp ik niet waarom ik er geen dempingsmatten in mag plakken Chris...
Deze teer platen zaten er ook in en heb ik dus weer terug aangebracht in de wagen. Ik zie de link met eventuele lekkage dan ook niet icm deze teerplaten
Chippie
Gast
« Antwoord #91 Gepost op: 18 Februari 2007, 21:55:40 »

Citaat
Je bedoeld waarschijnlijk die achterplaat onder de bumper

Citaat
Ik bedoel inderdaad deze achterste plaat. Ik heb hem zelf vorigjaar gekocht voor ca. 20 euro

Citaat
wees er maar zuinig op omdat de achterplaat ook al niet meer leverbaar is. heb al meerdere leveranciers en fabrieken gemaild.

Chris

Ook niet meer bij ARTAPARTS?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:32:18 »

Citaat

Citaat
Je bedoeld waarschijnlijk die achterplaat onder de bumper

Citaat
Ik bedoel inderdaad deze achterste plaat. Ik heb hem zelf vorigjaar gekocht voor ca. 20 euro

Citaat
wees er maar zuinig op omdat de achterplaat ook al niet meer leverbaar is. heb al meerdere leveranciers en fabrieken gemaild.

Chris

Ook niet meer bij ARTAPARTS?

nee ook niet meer bij arta parts terwijl ze nog wel op het scherm vermeld worden.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:41:07 »

Citaat

Citaat
 als de auto klaar mag ik hem dan op de proef stellen. oa. is er geen lekkage bij de ruiten?, komt er geen water binnen via het verwarmingskanaal?, sluiten de deurrubbers 100% aan? ik kan nog een paar punten aanhalen en spreek daarom uit ervaring.

Chris

Maar dan nog begrijp ik niet waarom ik er geen dempingsmatten in mag plakken Chris...
Deze teer platen zaten er ook in en heb ik dus weer terug aangebracht in de wagen. Ik zie de link met eventuele lekkage dan ook niet icm deze teerplaten

deppingsmatten of teerplaten zijn twee verschillende items, deze erin plakken, bij mij nooit omdat het vocht vasthouders zijn.
Chippie
Gast
« Antwoord #94 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:48:00 »

Oke, bij jou niet, bij mij wel Knipoog
Ik wil de wagen 100% origineel hebben...
kadett-doc
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:51:19 »

Citaat
 Oke, bij jou niet, bij mij wel Knipoog
Ik wil de wagen 100% origineel hebben...

achterplaat Verbaasd??
Chippie
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:53:00 »

Ja, achterplaat en? Dat deze handgemaakt is? Dat wil niks zeggen natuurlijk. Dan kun je ook wel over blikwerk beginnen, want dat is allemaal immitatie. Met 100% origineel bedoel ik dan ook de staat van de wagen, de afwerking ed. Het moet weer zo worden als het was. Met wagens van voor 1950 is het ook allemaal klop en handwerk. Knipoog
Pedro
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #97 Gepost op: 23 Februari 2007, 20:16:00 »

Johan,

ik heb net op E-bay een setje van die witte randen gescoord voor op de banden. Wat heb jij er voor betaald?

Peter
Chippie
Gast
« Antwoord #98 Gepost op: 23 Februari 2007, 21:37:35 »

Citaat
 Johan,

ik heb net op E-bay een setje van die witte randen gescoord voor op de banden. Wat heb jij er voor betaald?

Ik heb er 45 euro voor betaald (12" inch)
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #99 Gepost op: 23 Februari 2007, 22:47:05 »

Citaat
 Ja, achterplaat en? Dat deze handgemaakt is? Dat wil niks zeggen natuurlijk. Dan kun je ook wel over blikwerk beginnen, want dat is allemaal immitatie. Met 100% origineel bedoel ik dan ook de staat van de wagen, de afwerking ed. Het moet weer zo worden als het was. Met wagens van voor 1950 is het ook allemaal klop en handwerk. Knipoog

een nieuwe wordt het nooit meer maar wel beter!!  en een stuk mooier dan een nieuwe TOCH!!!!!:blush

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #100 Gepost op: 24 Februari 2007, 18:52:42 »

Citaat
een nieuwe wordt het nooit meer maar wel beter!!  en een stuk mooier dan een nieuwe TOCH!!!!!:blush

Precies Jacob Knipoog
Chippie
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:24:00 »

Vandaag is de oldtimer restaurateur cq spuiter langsgeweest om de wagen te bekijken. Er zat nog wel wat strakmaken aan op plekken die ik niet had gezien. Het grootste obstakel zijn de voorschermen (klote immitatie dingen) Hier moeten stukken uitgezaagd en weer gelast worden. Krijg van de week de prijs voor het strak maken, veranderen van de voorschermen, gronden, spuiten en blanke laklaag. Ben de wagen minimaal 4 weken kwijt Droevig
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #102 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:34:00 »

HOI HOI 4 WEKEN TIJD OM JE SCHUUR OP TE RUIMEN

IK BEN BENIEUWD

GR JACOB

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:52:06 »

Citaat
 HOI HOI 4 WEKEN TIJD OM JE SCHUUR OP TE RUIMEN

IK BEN BENIEUWD

GR JACOB

Dat is het voordeel Jacob Knipoog
Chippie
Gast
« Antwoord #104 Gepost op: 10 Maart 2007, 21:34:00 »

Vandaag de laatste loodjes zo'n beetje gedaan. Al het chroomwerk gepolijsd en de zonnenkleppen in de kleur van de nieuwe hemelbekleding gespoten. Omdat het toch schitteren mooi weer was, heb ik eerst maar eens 2 containers vol met troep opgeruimd. Ziet er gelijk weer wat netter uit in de loods Knipoog
Als alles goed is komt met 2 weken ongeveer het nieuwe skaidak binnen en dan hoop ik toch echt zo'n beetje alles binnen te hebben. Heeft nu wel genoeg gekost!!!
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omhoog
  Print  

Ga naar: