Holland Kadett B Club Forum
29 Maart 2024, 07:06:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Restauratie Fastback "69  (gelezen 77573 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Antwoord #105 Gepost op: 26 Maart 2007, 11:18:00 »

Zo, nu ook het interieur weg is, heb ik weer volop ruimte gekregen in de loods! Zal vanmiddag eens even bij de spuiter kijken of hij al plaats heeft want hij zou me een week of 3 worden opgehaald en die zijn nu voorbij...
Keep you posted!
Gelogd
bcoupe25
Gast
« Antwoord #106 Gepost op: 06 April 2007, 14:03:00 »

waar kan je die randen halen?Verbaasd want die wil ik ook wel op mn bandjes hebben
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #107 Gepost op: 06 April 2007, 21:36:12 »

Citaat
 waar kan je die randen halen?Verbaasd want die wil ik ook wel op mn bandjes hebben


http://www.marktplaats.nl :{blink}
Gelogd
Pedro
Full Member
***
Berichten: 198



Bekijk profiel
« Antwoord #108 Gepost op: 06 April 2007, 22:01:00 »

He Johan,

ben je nog op zoek naar zo'n chroom rand onder het achterraam langs? Hoef je niet  verder te zoeken, want ik ben d'r 1 tegengekomen in die rommel bij Paul.

Peter
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #109 Gepost op: 07 April 2007, 10:31:00 »

Hoi Peter,

Ik heb via de H.O.C.N. een strip weten te bemachtigen en heb deze gisteren net thuis ontvangen..
Bedankt voor het meedenken Knipoog
Wel heb ik nog dat ene stripje onderop het RAscherm nodig (bij de tank zeg maar)
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #110 Gepost op: 24 April 2007, 11:59:00 »

Vandaag is de kadett dan eindelijk naar de spuiter gegaan! Hoop dat ie over een week of 8 klaar is, zodat ie dan direct doorkan naar Veendam om het nieuwe interieur in te bouwen en het vinyldak te plakken.
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #111 Gepost op: 20 Mei 2007, 16:55:00 »

Gister de "reserve motor" opgehaald bij Henk (Oly) Inmiddels al deels gedemonteerd. Ga alle onderdelen eerst nalopen, reinigen en spuiten en vervolgens gaat alles op zolder. Ben benieuwd of de Kadet komende week aan de binnenkant gespoten is. Zodra dit gebeurt is, gaan we eerst de motor + bak inbouwen.
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #112 Gepost op: 26 Mei 2007, 21:08:00 »

Nou, de kadett is nog niet gespoten afgelopen week. Verzekeringsklusjes gaan nu eenmaal voor.. Volgende week zal het dan wellicht gaan gebeuren (de binnenkant althans) Vandaag ben ik bezig geweest met onderdelen reviseren die ik afgelopen week van Peter (Pedro) heb overgenomen. Het ging om de remtrommels en de draairaampjes van de voorportieren (driehoekraampjes) Mijn oude raampjes zijn inmiddels opgestuurd om te verchromen en die leg ik straks op reserve.
Foto's staan wel op mijn website Knipoog
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #113 Gepost op: 11 Juni 2007, 21:06:00 »

Vanmiddag weer even bij de spuiter wezen kijken en de wagen is inmiddels van binnen in de juiste kleur gespoten. Ze waren nu bezig met het waterproof schuren van de buitenkant. Morgen worden alle losse delen gespoten zoals de schermen, deuren, motorkap en het kofferdeksel. Voor as woensdag staat de wagen gepland om in zijn geheel aan de buitenkant te worden gespoten. Weet nog niet wanneer de wagen weer thuis komt, maar lang zal het niet meer duren. Het mooie werkje komt eraan! :cool
Gelogd
bcoupe25
Gast
« Antwoord #114 Gepost op: 18 Juni 2007, 20:12:00 »

een dikke 10+ chippie wat een plaatje hopelijk gaat elaneor ook zo mooi glimmen als ze gespoten wordt
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #115 Gepost op: 18 Juni 2007, 21:33:10 »

Citaat
 een dikke 10+ chippie wat een plaatje hopelijk gaat elaneor ook zo mooi glimmen als ze gespoten wordt


Dankje Knipoog
Gelogd
Opelix
Gast
« Antwoord #116 Gepost op: 19 Juni 2007, 15:08:00 »

ziet er super uit . ik kan niet wachten om de foto's na de opbouw te zien .
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #117 Gepost op: 19 Juni 2007, 19:51:11 »

Citaat
 ziet er super uit . ik kan niet wachten om de foto's na de opbouw te zien .


Ik ook niet :cool Maar bedankt voor de complimenten
Gelogd
Paul
Sr. Member
****
Berichten: 337



Bekijk profiel
« Antwoord #118 Gepost op: 06 November 2007, 09:38:00 »

Hoi,

chippie post hier  niet meer. Je kunt de restauratie volgen op http://www.kadett.johanklijnstra.nl/
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines