Holland Kadett B Club Forum
29 Maart 2024, 07:35:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Restauratie Fastback "69  (gelezen 77574 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Gepost op: 07 November 2007, 22:13:00 »

Chippie
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Juni 2006, 22:37:00 »

Dit ziet er goed uit Johan! Complimentjes. Alleen snap ik niet dat je de achterste rand (achter de bumper) niet nieuw heb kunnen krijgen. Deze zit namelijk gewoon in het leveringsprogramma van Warny.

Groetjes,

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Chippie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 19 Juni 2006, 09:35:00 »

Chippie
Gelogd
Paul
Sr. Member
****
Berichten: 337



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Juni 2006, 10:09:00 »

100 Euro??? das wel erg veel voor een bijna recht toe recht aan stuk blik... Zouden er echt mensen zijn die dat ervoor wiullen betalen? in dat geval heb ik er nog wel 6 liggen...Lachebek.. voor 20 euro per stuk zijn ze ook te koop....
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Juni 2006, 11:19:28 »

Citaat

Je bedoeld waarschijnlijk die achterplaat onder de bumper. Deze is inderdaad nog wel nieuw te krijgen, maar voor die 100 euro wat ie moest kosten, kon er ook eentje met de hand en een rol/zetbank worden gemaakt. Kosten: niets Knipoog
De bodemplaat waar de tank opstaat, kon ik niet meer aankomen


Ik bedoel inderdaad deze achterste plaat. Ik heb hem zelf vorigjaar gekocht voor ca. 20 euro.......

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Juni 2006, 11:27:00 »

Ik heb het even nagekeken is inderdaad nog te krijgen o.a. bij Artaparts. Bestel-nummer: 372135 prijs: 20,- euro

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Chippie
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Juni 2006, 18:34:04 »

Citaat
 Ik heb het even nagekeken is inderdaad nog te krijgen o.a. bij Artaparts. Bestel-nummer: 372135 prijs: 20,- euro

Ralph


Bedankt, maar er zit inmiddels al een nieuwe in he? Knipoog
Was ook in 15 minuten gemaakt. Maar goed als ik hem voor 20 euro had kunnen krijgen, had ik 'm wel besteld...
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Juni 2006, 12:22:00 »

Wel een leuk adres overigens: Artaparts.
Heb er gelijk maar even wat spulletjes besteld oa een nieuw klokje. De mijne doet het niet meer :{blink}
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Juni 2006, 19:30:05 »

Citaat
 Wel een leuk adres overigens: Artaparts.
Heb er gelijk maar even wat spulletjes besteld oa een nieuw klokje. De mijne doet het niet meer :{blink}


Klopt! Arjen Tabac heeft vaak spulletjes die op andere plaatsen niet of moeilijk te krijgen zijn. Let wel op! Als hij bijvoorbeeld plaatwerk van Van Wezel verkoopt, is de prijs vaak 2x zo hoog als bij de lokale onderdelenboer.

Toch heeft Arjen me vaker goed kunnen helpen, zo zijn de voorschermen van mijn gele "kanarie" Rekord-E station afkomstig van Arta.

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Chippie
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Juni 2006, 19:50:00 »

Bedankt voor de tip, maar ik heb zo goed als alle onderdelen inmiddels vergaard.
Het enige wat ik binnenkort nog moet hebben zijn alle rubbers voor de voor- en achteras. Deze worden momenteel nl gestraald en als ik alles weer inelkaar zet, wil ik gelijk alle rubbers vervangen. ook de schokbrekers moet ik nog hebben, maar daar heb ikzelf een adresje voor.

Gr. Johan
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 22 Juni 2006, 20:11:33 »

Citaat
Het enige wat ik binnenkort nog moet hebben zijn alle rubbers voor de voor- en achteras. Deze worden momenteel nl gestraald en als ik alles weer inelkaar zet, wil ik gelijk alle rubbers vervangen.


Johan, op de duitse E-bay wordt regelmatig deze set aangeboden: http://cgi.ebay.de/Opel-Kadett-B-Rep-Satz-Vorderachse_W0QQitemZ150000691225QQcategoryZ42485QQrdZ1QQcmdZViewItem. Niet goedkoop, wel helemaal compleet. Is misschien iets voor jouw(?)(?)(?)

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Chippie
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Juni 2006, 11:02:00 »

Thx Ralph Knipoog
Heb 'm al besteld!
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 23 Juli 2006, 19:27:00 »

Even een update:
Inmiddels de hele motor gedemonteerd en wat ik binnenin aantrof... Daar werd ik VROLIJK van!
De wagen blijkt een uitstekende onderhoudshistorie te hebben, want ik heb helemaal geen sludge aangetroffen. De motor is brandschoon van binnen!
Gelijk maar even alle keerringen en de koppeling + drukgroep vervangen. Alle onderdelen weer in de originele kleur gespoten en alles voorzien van nieuwe pakkingen. De carburateur en het inlaatspruitstuk zijn nog bij mijn onderhoudsbedrijf. Deze worden nl ultrasoon gereinigd.
Nu nog weer even opbouwen alleen met deze hitte van de afgelopen tijd staat het op een laag pitje.. Het is af en toe tegen de 40 graden in de loods en dan ben je niet voor je plezier bezig Knipoog
Gelogd
Chippie
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Augustus 2006, 20:50:00 »

Chippie
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 29 Augustus 2006, 08:43:00 »

Vandaag weer een kijkje op je site genomen. Ik heb het al eens gezegd, maar ik moet het nog eens herhalen:

Je bent goed bezig(!)

Ik zag dat je de achterbank gerepareerd hebt. Hoe, en met welk materiaal heb je dit gedaan? Het ziet er na de reparatie gewoon weer perfect uit!

Ik zal regelmatig blijvenkijken op je site! (en natuurlijk op dit forum).

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines