Holland Kadett B Club Forum
16 December 2018, 10:26:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.
   Het bestuur van de HKBC Wenst u fijne feestdagen.
.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:.
       *                         
      /.\
     /..'\
    / '. '\
   /.' ' . '\
  / . ' . ' .\
 / '. ' .' .' .\
^^^[_]^^^

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 20   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mijn b kadett Car-a-van 1970  (gelezen 53256 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 20 Januari 2010, 16:53:32 »

http://s932.photobucket.com/albums/ad164/raketkadett/Opel%20B%20Kadett%20Car-A-Van%201970/

Ben al wel ff bezig maar er zit eindelijk schot in de zaak
links in de rij kun je in de mappen klikken... alles staat op datum Lachen
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Januari 2010, 17:08:07 »

ziet er een mooi project uit.

Ik zag dat je een kantelding hebt gemaakt maar ik vroeg me af waar je achteraan het ding bevestigd hebt? Ik kan het op je foto's niet zien helaas.

kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Januari 2010, 17:25:09 »

de voorkant zit vast op de bevestiging's punten van de vooras
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Januari 2010, 18:39:24 »

vooraan leek me redelijk logisch maar vroeg me vooral af hoe't achteraan vastgemaakt is? zijn er gaten bijgemaakt ofzo?

Paul
Global Moderator
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Januari 2010, 18:40:13 »

En achter volgens mij op de stabilisator stang bevestigings punten
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Januari 2010, 18:42:39 »

aha, dat verklaart idd het een en ander.

kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Januari 2010, 09:06:45 »

Hij zit achter idd vast aan de stabilisator punten... Lachen
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Juli 2012, 09:02:14 »

hallo , het is weer even geleden dat ik iets "vernieuwends" hier heb gemeld, maar nu ga ik weer een stapje verder proberen te komen Grijns
nu is mn vraag of er iemand foto's heeft van een 3 deurs Car-A-Van van alle zijden haaks genomen (liefst auto in grijs of wit). dus van voor,links,rechts en achter Knipoog.
waarvoor is nog ff een verrassing Grijns (alhoewel voor de computertechneuten......).

gr Paul
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Juli 2012, 12:16:33 »

He Paul,

toch stiekum aan weer is het oude project oppakken.
Helaas heb ik geen foto's voor je, maar is er niet iets bruikbaars te vinden in het kenteken register...

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Juli 2012, 14:45:27 »

hee Wouter,

ben al de tijd "een HEEL klein beetje" met dat project bezig alleen is er het laatste anderhalf jaar de nodige dingen tussen gekomen Beschaamd EN BEDOEL NIET MN KLEIN WONDERSCHOON MEISJE)  Grijns
helaas is de groene dett uit de tijd gegaan en ondertussen nog 3 auto's later heb ik eindelijk weer een rijdende betrouwbare auto waar ik ff geen omkijken naar heb.

en het mooiste zou zijn dat de foto's van de dett ook van een en dezelfde dett zijn voor een best resultaat.

gr Paul
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Juli 2012, 15:28:02 »

Paul,

Ik heb even door de foto's van het register gelopen, maar de meeste mensen maken foto's niet vanuit de gevraagde standpunten. Ik heb een aantal jaren geleden een gewone B-kadett (schaal 1:43) speciaal op deze manier gefotografeerd, om deze vervolgens als 3D-Object te gebruiken in een kadett racespelletje. Helaas ben ik niet verder gekomen dat het fotograferen, en een (poging tot) 3D-object te maken.

Grootste probleem toen was dat de schitteringen van de flitsers als "gaten" in het 3D-Object kwamen  Boos

Er is echter veel verbeterd met de 3D-Software, dus het kan nu denk ik veel beter  Lachen

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project)
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Juli 2012, 13:56:32 »

Paul,

Je hebt een e-mailtje met foto's. Is van een zeer fraaie 3-deurs station. Helaas met een Amerikaanse neus.....

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project)
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Juli 2012, 14:50:43 »

Ralph,

SUPER bedankt voor de foto's Grijns Grijns Grijns dit zijn de foto's die ik nodig heb. klein beetje jammer van de amerikaanse neus maar daar heb ik een andere foto voor gevonden die ik kan combineren met de foto's van opzij en van achter.
met deze foto's kan een kennis van mij een perfect ontwerp van mn project maken (bijna of het een foto ervan is) dus kan ik dadelijk makkelijker kiezen of het ontwerp bevalt.

gr Paul
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Juli 2012, 15:16:44 »

Zo staat mn dettje er nu bij heeft intussen wel gezelschap gekregen Lachen
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 01 Maart 2014, 22:11:45 »

dik 1,5jaar later Beschaamd......

in de weinige "vrije"uurtjes heb ik de nodige onderdelen van mn torretje "verbeterd" en het afgelopen half jaar weer beetje bij beetje aan het samenbouwen tot een (hopelijk) snel blokje.
het onderblok is ondertussen klaar, de kop is klaar, en de carbs staan gemoedelijk naast elkaar te trappelen om wie het de meeste en snelste ponnies uit mn blokje kan krijgen.
de carbs hebben ondertussen allemaal de gastangbediening zoals de SR set heeft (via het stangetje naast het kleppendeksel) dus zijn allemaal vrij snel uit te wisselen en hebben allemaal ook de sproeierbezetting waar ie redelijk tot goed op moet kunnen lopen (de SR set heeft op mn oude blokje altijd super gelopen dus is bij dit blokje maar afwachten).
de body van de Car-A-Van is al een 5tal km,s dichter bij huis gekomen qua stalling (nu in eigen garage) maar verder is er (nog) niets meer aan gedaan. hij is 100% hard en voor 85% strak en in alle kleuren van de regenboog maar zolang ik er nog niet over eens ben (met vrouwtje lief Grijns)welke kleur dat ie gaat worden....... het moet een kleur worden die bij de B1 kadett past en zowel opvallend als niet/zelden voor komt Lippen verzegeld

nog even voor de lekkerbekken.......

mvg Paul
Pagina's: [1] 2 3 ... 20   Omhoog
  Print  

Ga naar: