Holland Kadett B Club Forum
21 November 2018, 15:42:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Het bestuur wenst alle kadett rijders alvast een fijne herfst en winter toe.
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gordels  (gelezen 2440 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Dennis1991
Gast
« Gepost op: 23 Januari 2010, 16:30:16 »

In mijn kadett zitten nog heup gordels(E8)
Passen hier ook 3 punts van een c kadett in?
Met weinig aan passingen
Gelogd
Gert
Hero Member
*****
Berichten: 2264



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 23 Januari 2010, 20:51:58 »

Daarvoor moet er in d bovenste helft van de B-stijl  een bevestigingspunt zitten.
Indien niet gebruikt, is dit vaak afgedekt d.m.v. een kunststof dop.
Mijn 1973-er ex-CoupĂ© had driepuntsgordels (1x OPEL  Lachen  , 1x Ford  Beschaamd  )
Een tweede punt zit onderaan de B-stijl in de dorpel en het derde punt aan  de zijkant van de tunnel.

Hierop zijn de bovenste punten goed te zien:


Gelogd

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Dennis1991
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Januari 2010, 20:59:09 »

in de kadett zitten in de b stijl geen bevestigings punten.
Kun je die er zelf ook in boren of is het verstandiger om het dan zo telaten?
Gelogd
Gert
Hero Member
*****
Berichten: 2264



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Januari 2010, 23:43:26 »

Het lijkt mij een erg stijve en sterke constructie; met een gat boren en er een moer/draadgat in lassen ben je er niet.
De stijl mag niet aan stijfheid inboeten, terwijl de gordelaanhechting aanrijding-bestendig moet zijn.
Gelogd

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Dennis1991
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Januari 2010, 21:24:21 »

Dan lijkt het mij verstandiger om de heup gordels er in telaten.
Om verzwakking tevoor komen.
En de polite mag je geen boete geven omdat er geen punts gordels in kunnen Knipoog
Gelogd
kadett-doc
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 04 April 2010, 17:02:09 »

Het lijkt mij een erg stijve en sterke constructie; met een gat boren en er een moer/draadgat in lassen ben je er niet.
De stijl mag niet aan stijfheid inboeten, terwijl de gordelaanhechting aanrijding-bestendig moet zijn.

Gert, de B-stijl is zo sterk dat je niet eens merkt dat er een gat is geboord. origineel zit op die plek ook een gat met een puntlasmoer en meer niet, waarom nu ook niet het gat boren en dan de moer van buitenaf vast hechten, meer is er niet nodig. heb dit ook al gedaan bij een andere blauwe kiemen.  Lachen

chris
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines