Holland Kadett B Club Forum
19 April 2024, 06:12:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mijn Kadett, krijgt een (...) interieur!  (gelezen 13555 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Mr.Yap
Gast
« Gepost op: 18 Augustus 2010, 09:31:19 »

Ik weet niet of iemand het al eens heeft gedaan, maar ik wil mijn kadett volledig uitrusten met een golf 3 interieur ! Als iemand ervaring heeft, tips of dergelijke dan hoor ik het graag. Ik ga deze week waarschijnlijk een compleet interieur halen van een golf drie. Elke stap zal ik hier met jullie delen!

 Geschrokken
Gelogd
Max
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Augustus 2010, 11:42:27 »

Als in ook met dashboard etc? Waarom specifiek een golf 3?
Gelogd
kinuyakkii
Hero Member
*****
Berichten: 1547



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Augustus 2010, 12:06:47 »

sorrie dat ik het zeg maar vind Volkswagen en Opel als water en vuur... Ik weet het niet Ik weet het niet

gr Paul
Gelogd
Gert
Hero Member
*****
Berichten: 2546



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 18 Augustus 2010, 12:08:18 »

ja, een beetje als vloeken in de kerk  Grijns
Gelogd

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-doc
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Augustus 2010, 17:40:09 »

sorrie dat ik het zeg maar vind Volkswagen en Opel als water en vuur... Ik weet het niet Ik weet het niet

gr Paul

hier in Nederland klopt dat maar in Duitsland hebben ze vaak een gezamelijk treffen en daar gaat het rustig aan toe Grijns Grijns
Gelogd
Mr.Yap
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Augustus 2010, 13:48:01 »

Hahahah, tja... hoe dan ook de kogel is door de kerk!

Het golf interieur (ook het dashboard) lijkt het meest te passen qua maten. Dit is dan ook de reden. Zal heel veel moeten zegen, buigen, plamuuren etc. Maar goed. Ik wil het intereieur dan uiteindelijk parelmoerwit maken. Met een zwart gebakje leek me dat een erg leuk contrast!

Ik ga morgen kijken bij een verkoper van Golf 3 interieur, en dan gaat het dus om de zijpanelen, dashboard en stoelen / bank + midden stuk en zonneklep en achteruitkijkspiegel!

Vloeken mag je niet in de kerk! maar ach een beetje integratie VW - OPEL !! dat kan geen kwaad  Grijns
Gelogd
kadett-doc
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Augustus 2010, 17:52:46 »

zeker is er niks mee om een ander interieur in de auto te bouwen, maar heb op google alles nagezocht maar een glof 3 interieur kan ik nergens uithalen of vinden. moet zeer uniek zijn Knipoog
Gelogd
Brambo85
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 19 Augustus 2010, 20:53:49 »

Haha in duitsland rijden ze elkaar zon beetje van de weg af op de autobahn... (vw en opel rijders)..

maar goed, kan mooi zijn idd.. een golf GT of GTI interieur dan? wel origineel Knipoog
Gelogd
Mr.Yap
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Augustus 2010, 09:24:37 »

Ga zou naar een plaatje waar ik nog nooit ben geweest, met een meet lint en dan eens kijken hoe of wat Lachen

Ga dan maar niet naar ons buurland... heb geen zin in grappen Lachen

Eerst maar eens kijken hoe real mijn idee is  Tong
Gelogd
Mr.Yap
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Augustus 2010, 08:10:58 »

..................   Droevig Droevig Droevig

Ik heb zitten meten, denken, meten nog een keer meten.. maar het gaat niet lukken. Het golf 3 interieur zal niet door mij worden verzegeld. Ik ga nu voor een BWM 3 serie E46 coupe interieur. Daar zit net wat meer plastic aan wat ik kan weg slijpen.

Heeft iemand hier ervaring mee ?!?!

Gelogd
kinuyakkii
Hero Member
*****
Berichten: 1547



Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Augustus 2010, 17:00:01 »

 het blijft toch vloeken in de kerk Beschaamd Beschaamd
of het nu VW of BMW is (zijn beide merken die niet de volledige merknaam durven tonen op hun auto's) Lachen Knipoog
Gelogd
OlympiaA
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Augustus 2010, 17:07:46 »

het blijft toch vloeken in de kerk Beschaamd Beschaamd
of het nu VW of BMW is (zijn beide merken die niet de volledige merknaam durven tonen op hun auto's) Lachen Knipoog

Zijn allemaal auto's.
Of het nu een vw of een bmw is.
Dus zie je probleem niet.
Of ben jij ook zo'n zielenpoot die een andere liefhebber geen ander merk gunt?
Tja ik hou ook niet van een ander dashboard erin,maar hij houd hem wel rijdende,dus zie het probleem niet.
Maar om terug te komen op het dashboard nee nog nooit gezien bij een b kadett.
Wel bij een Manta en die had er een hoop werk aan gehad je doet zoiets niet een twee drie.
Gelogd
kinuyakkii
Hero Member
*****
Berichten: 1547



Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 25 Augustus 2010, 17:30:48 »

ik zie ook geen probleem maar vind het van Jaap wel een hele prestatie dat ie er zowiezo aan durft te beginnen want je begint met 1 ding te vermaken en je komt keer op keer iets tegen wat ook weer niet past. je begint met het dashboard en eindigd met de kabelboom.

gr Paul
Gelogd
Mr.Yap
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 01 September 2010, 11:33:37 »

Had niet direct verwacht dat idereen zou staat te springen, mijn vader gaf me een blik waar je niet blij van kan worden. Maar het is altijd fijn om zonden te delen is het niet? Het is idd heel veel werk. Alleen een achterbank plaatsen kost mij al dagen, dan wel weken. Alles moet passen en de afwerking moet ook nog goed zijn. Maar om een beetje een beeld te geven hoe ik te werk ga.

In stappen:

1 - banken en stoelen
2 - dashboard zo maken dat deze past
3 - zijpanelen laten aansluiten op het dashboard en doorstekken naar achteren.
4 - desboard werkendmaken (buiten het hoog nodige)

De substapjes zal ik jullie maar besparen is het niet?

Hoe dan ook het is een leuke bezigheid, het kan een paar jaar duren voordat ik alles heb zoals ik het wel. Het is een soort bouwbaket, zonder tekeningen, bevestigingen en of passende delen. Tja... dat geeft de nodige slapeloze nachten!

Gelogd
Wouter
Sr. Member
****
Berichten: 319


Helaas geen Kadett meer.


Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 04 Oktober 2010, 18:37:14 »

Ik ben erg benieuwd naar de foto's van dit project!!!
Gelogd

Helaas geen kadett meer...
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines