Holland Kadett B Club Forum
18 Oktober 2018, 21:13:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Najaarsrit Kadett B Club zondag 7 oktober
Start bij Eetcafe d'n Brooy in Gilze
Klik hier voor meer info: http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,13120.0.html

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Waar is mijn eerste B-Kadett?  (gelezen 8380 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 14 September 2010, 18:04:09 »

Nu ik al meer dan een week 'speur' naar kentekens, ook maar even het keneteken van mijn eerste Kadett-B ingevoerd, en met (oude) foto's toegevoegd aan het kenteken register.

Nu vroeg ik mij af of er iemand op dit forum weet wie deze kadett heeft / rijdt.

Kenteken: JS-35-GF

Auto is schijnbaar sinds 2007 bij een nieuwe eigenaar, en heeft APK tot 2012.

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project)
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978
Mischaop82
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 14 September 2010, 18:26:06 »

Mooie kadett!

Wat ik dan meteen afvraag, waarom toen hij in 1983 is ingevoerd (bj is 1973) niet een oud blauw kenteken erop aangevraagd, of kon dat toen nog niet??

Gr. Mischa

Helaas geen Kadett meer.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 14 September 2010, 21:14:11 »

Ik heb deze kadett niet zelf ingevoerd, en toen ik hem kocht had hij al dit kenteken, maar wel met blauwe platen. Alleen voor de APK moest ik iedere keer de gele platen monteren. Deze foto's heb ik dan ook waarschijnlijk net voor of net na de APK genomen.

Het is overigens nog steeds mogelijk om voor deze auto een import (oldtimer)kenteken aan te vragen. Dan kunnen de blauwe platen ook voor de APK blijven zitten.

Deze auto kwam overigens uit Duitsland, en was een Hollyday of Festival uitvoering.

Wie mijn kinderen het afgelopen weekend heeft gezien, weet dat deze foto's al een aantal jaren terug zijn genomen!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - Dak wordt deze zomer ook voorzien van een Aerotop II dakje!
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 14 September 2010, 21:46:25 »

Ik heb deze kadett niet zelf ingevoerd, en toen ik hem kocht had hij al dit kenteken, maar wel met blauwe platen. Alleen voor de APK moest ik iedere keer de gele platen monteren. Deze foto's heb ik dan ook waarschijnlijk net voor of net na de APK genomen.

Het is overigens nog steeds mogelijk om voor deze auto een import (oldtimer)kenteken aan te vragen. Dan kunnen de blauwe platen ook voor de APK blijven zitten.

Deze auto kwam overigens uit Duitsland, en was een Hollyday of Festival uitvoering.

Wie mijn kinderen het afgelopen weekend heeft gezien, weet dat deze foto's al een aantal jaren terug zijn genomen!

Ralph

had je niet erbij te hoeven zetten, daar waren ze nog echt jong
josjes
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 03 Maart 2011, 14:02:09 »

hey wij hebben die mooie kaddet b kenteken JS-35-GF        (JS-35-GF)
wij hebben hem van de dood gered
hij was weg geroest en er zit nog wel wat plekjes
mijn vader zou hem opknappen maar hij is helaas blind geworden
mijn moeder rijd er nog in en hij blijft het goed doen
als je meer vragen hebt dan kan je mailen naar josvankouwen@hotmail.com
groetjes jos
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 03 Maart 2011, 15:00:06 »

Hallo Jos,

Ik ben inderdaad een van de (vele) eigenaren van deze auto. Ik heb deze auto ongeveer 14 jaar geleden gekocht, en hij is toen technisch en opties in orde gemaakt. De eerste jaren heb ik er alleen in de weekenden uitstapjes mee gemaakt, maar uit eindelijk heb ik er LPG in laten bouwen, en ben hem toen dagelijks voor woon - werk verkeer gaan gebruiken. Uiteindelijk heb ik er zelf 130.000 (LPG) km mee gereden.

Toen ik de auto verkocht heb, had hij bijna 400.000 KM gereden! Rond 2007 heb ik de auto nog te koop zien staan op marktplaats, maar toen zag hij al een stuk slechter uit. Daarna ben ik de auto uit het oog verloren, maar ik weet dat hij wel nog een actief kenteken heeft, en een geldige APK.

Ik heb altijd zeer veel plezier aan de auto gehad, en mijn kinderen (zie eerdere foto) stonden te huilen toen ik hem ging verkopen!

Super om te weten dat hij nu bij liefhebbers is. Ik hoop dat hij weer snel netjes wordt gemaakt.

Ralph

kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 03 Maart 2011, 19:28:24 »

dit is mooi om te lezen Huilen Huilen een oude liefde terugvinden en nog wel in handen van liefhebbers Lachen

gr Paul
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juli 2011, 21:50:50 »

Vandaag kwam ik mijn eerste B-Kadett weer tegen op speurders: Hier klikken

Hij ziet er afschuwelijk uit met die verkeerde wieldeksels! Maar als ik het rode interieur zie, dan komen er weer leuke herinneringen naar boven!

Ik hoop dat hij bij een liefhebber komt!

Ralph

Olaf
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Juli 2011, 06:04:48 »

Ik hoop dat hij bij een liefhebber komt!

Ralph = liefhebber  Verbaasd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 01 Augustus 2011, 20:36:35 »

En inmiddels is hij bij een handelaar terecht gekomen  Boos

Staat inmiddels met nieuwe APK alweer te koop op Marktplaats

Ralph

kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 08 December 2012, 20:23:43 »

En hij is alweer door de keuring, en wordt nu voor 600,- euro te koop aangeboden op speurders  Grijns

opelvin
Jr. Member
**

2 deurs 1200 speciaal station

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 23 December 2012, 11:16:31 »

Hallo Ralph,
De Kadett is bij een liefhebber terecht gekomen. Hij rijd nu in Tricht rond bij oud lid Leo Koenen.
Het interieur ziet er nog goed uit maar de rest is aardig aangetast, maar
hij rijd nog en er zit dacht ik tot 2014 Apk op.
Als hij bij me is zal ik een foto maken van hij er nu uit ziet.

Groetjes Vincent

Kadett-B station / sedan 2 en 4 deurs, B-Corsa, B-Combo benzine en een Astra H HB
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 23 December 2012, 18:25:25 »

Dat is mooi om te horen! De rode stoelen / achterbank waren zeer fraai toen ik de auto jaren terug kocht! Waren opnieuw bekleed bij Bachus in Susteren, en dit was zeer mooi gedaan! Ook hebben ze toen zeer luxe vloerbedekking / vloermatten gemaakt. Ook voor de kofferbak!

De rest van de auto was toen ook al minder, maar ik vond de binnenkant toen zo mooi dat ik hem toch gekocht heb! Uiteindelijk zijn er toen diverse nieuwe plaatwerkdelen ingelast (dorpels, spatbordranden enz.), en is de auto opnieuw gespoten. Dit is echter al weer 16 jaar geleden!

Groetjes,

Ralph

haico
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 23 December 2012, 21:23:40 »

was het deel 3 al gevonden dan ?
verkoper gerard was het deel 3 kwijt en konden hem niet overschrijven,maar dat kan inmiddels verholpen zijn.
nu heeft leo weer een warme auto om mee naar het werk te gaan,want dat deed hij met de brommer Knipoog
hij heeft ook nog een B coupe waar hij mee bezig is.
lc.koenen
Newbie
*

Dat is Kadett

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 26 December 2012, 20:16:31 »

Ha Ralph, hoorde van m'n maat Vincent dat jij hier een topic had staan van je eerste B-Kadett. Nu ben ik degene die ze voorlopig in bezit heeft. Het is voor mij een tijdelijke auto, omdat ik met mijn B-Kadett coupé bezig ben. Zoals Haico al zei ging ik met de bromfiets naar mijn werk, maar dat is toch niet zo'n succes met deze weersomstandigheden. Vandaar dat ik wat anders zocht om me te vervoeren, en dat is jouw eerste B-Kadett automaat geworden. Wat kan ik over haar vertellen? Ze is de afgelopen jaren en eigenaars zeer zeker NIET met liefde behandeld. Gelukkig zijn ze wel "zuinig"geweest op de bekleding. De schade hiervan is niet noemenswaardig. Uiterlijk ziet ze er niet echt fris meer uit. Heb er een paar E-Kadett wieldoppen op geplaatst, want het ziet er niet zo leuk uit met BMW velgen. Ben nu met mijn B-Kadett coupé bezig om die weer wat prettiger zichtbaar te maken. Als je daar eenmaal aan begint, kom je altijd meer tegen dan je verwachtte.

Zodra deze klaar is gaat jouw ex B-Kadett weer in de verkoop.
Misschien is er toch nog iemand die ze wat meer liefde kan geven en ze verder weer in "top"staat wil maken. Voor de rest rijd de Kadett aardig met redelijk wat bijgeluiden. Heb er deze morgen maar een radio ingebouwd, dan hoor je wat minder bijgeluiden hahaa. Zit voorlopig nog APK op tot 21 september 2014 Hier wat foto's van de B-Kadett automaat.

Ralph, hopelijk heb ik je hier mee geholpen. Geschrokken
Groetjes Leo

OPELEO
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: