Holland Kadett B Club Forum
29 Maart 2024, 09:03:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: opknappen js 35 gf  (gelezen 7828 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
josjes
Gast
« Gepost op: 03 Maart 2011, 12:53:27 »

Ik heb deze in 2007 gekocht en sinds 2008 ben ik blind. De auto word steeds slechter. Heb hulp nodig kan best nog een hoop zelf maar hulp van een ervaren iemand heb ik graag hoop gauw van iemand iets te horen de sparborden voor zijn slecht deurraamrubbers slecht en er komt vocht in de auto hij moet gewoon goed nagekeken worden en raad ik wil hem niet kwijt heeft nog apk tot dec ik woon in nijmegen hij staat op de website bij kenteken js 35 gf toen was hij nog mooi maar zo heb ik hem niet gekocht moest nieuwe dorpels op achter binnenspartborden nieuw gelast en toen werd ik blind help
Gelogd
Nicole
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Maart 2011, 13:14:12 »

euhm, leestekens en enters maken het leesbaarder, en foto's maken het concreter.

Zo staat hij in het register:




En hoe ziet hij er nu dan uit?
Gelogd
josjes
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Maart 2011, 14:29:02 »

bekleding nog het zelfde maar de spartborden en grind vanger achter wielkasten zijn toendertijd wel gelast maar nooit mooi afgewerkt en hij is wit geverft niet door mij ik heb hem in 2007 gekocht en werd een jaar later blind dus al die jaren niks aan gedaan maar hij rijd als een nieuwe niks mis mee en dit typ ik met een spraak progamma voor blinden supernova dhophin gr j bedankt zover
Gelogd
Nicole
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 03 Maart 2011, 17:17:08 »

ah, dus vader Jos (blind) en zoon Jos (ziend) op 1 account gezien het verschil tussen berichten en het meervoud josjeS. Of zit ik er naast?

Zijn dit de punten die in ieder geval moeten? (komen uit je posts)
sparborden voor (alleen afwerken?)
deurraamrubbers
er komt vocht in de auto (waar?)
grindvanger (alleen afwerken?)
niks motorisch ("hij rijd als een nieuwe")

Woonplaats: Nijmegen
Dat is helaas niet om de hoek voor mij, maar er woont vast iemand in de buurt
Gelogd
josjes
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 04 Maart 2011, 08:33:31 »

nee die moeten vervangen worden zijn slecht motories is hij goed en ja jos en jos ik hoop iemand uit de buurt al zit die pers op de achtergrond voor vragen hoe pak je het goed aan dat water weet ik niet vloerkleed is nat maar als ik voel voel ik hem nergens lekken niet onder het daschbord dat is zeker maar ja eerst beter weer effe wachten nog bedankt zover
Gelogd
wienf390
Hero Member
*****
Berichten: 545



Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Maart 2011, 10:35:28 »

Hallo Josjes,

Het kan zijn dat de ruitenwisseras zoveel speling heeft, dat hierdoor het water naar binnen loopt, meestal de bestuurderskant.Water komt dan terhoogte van het koppelingspedaal op de vloer, in jullie geval denkbeeldig omdat het een automaat is.

Dit kun je verminderen door een rubber van een grolsch beugelfles over de as te schuiven.

Succes Fred.
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Maart 2011, 12:24:19 »

Hallo Josjes,

Het kan zijn dat de ruitenwisseras zoveel speling heeft, dat hierdoor het water naar binnen loopt, meestal de bestuurderskant.Water komt dan terhoogte van het koppelingspedaal op de vloer, in jullie geval denkbeeldig omdat het een automaat is.

Dit kun je verminderen door een rubber van een grolsch beugelfles over de as te schuiven.

Succes Fred.

Als de afgelopen jaren het ruitenwisser mechanisme niet is vernieuwd, dan komt het water waarschijnlijk hier naar binnen, precies zoals als Fred zegt. Dit mechanisme was 6 jaar geleden al erg versleten.......

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
reusjep
Hero Member
*****
Berichten: 603


Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 05 Maart 2011, 12:46:43 »

Dit kun je verminderen door een rubber van een grolsch beugelfles over de as te schuiven.

Bril-jant! Deze ga ik even onthouden. Lachebek
Gelogd
roger H
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 08 Maart 2011, 11:43:41 »

( Dit kun je verminderen door een rubber van een grolsch beugelfles over de as te schuiven. )

dit is een mooie en goede oplossing zeg Lachen  geweldig.  deze ga ik ook onthouden, is meestal mijn thuismerk bier, dus komt goed uit Lachen

ik denk ook dat het via de ruitenwisser motor naar binnen loopt. veel meer kan het al niet zijn. of is het gewoon het vocht wat onder de bekleding zit, van nat weer?
dit was bij mij het geval, had de hele bodem zijke nat, van gewoon telkens met natte schoenen erin te zitten.  is de bekleding niet kapot bij de pedalen?

succes ermee.

groetjes


Gelogd
josjes
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 09 Maart 2011, 11:36:48 »

oke ga het gelijk even laten checken dat kan goed kloppen gooeie tip bedankt zover gr jos
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines