Holland Kadett B Club Forum
14 Mei 2024, 09:18:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: stuurslot bsedan 73  (gelezen 11406 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
emielkadett
Gast
« Gepost op: 13 April 2008, 11:07:00 »

hoe demonteer ik de complete stuurlot van de stuuras ,ook het gedeelte met de stuurslot?
alvast bedankt voorr de moeite
Gelogd
Giovanni
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 11 April 2008, 20:39:00 »

Bedoel je het contactslot of het stuurlsot?
Het stuurslot houdt niks meer in dan een palletje wat op de stuurstang zit. Deze valt in het contactslot. Zodra je de sleutel eruit haalt vergrendeld deze. Dat palletje kun je niet demonteren, het contactslot wel. Dit doe je door middel van de onderste beugel eraf te halen. Als dit nog niet eerder is gedaan, tref je daar 2 breekbouten aan. Deze breekbouten moet je uitboeren en naderhand vervangen door gewone bouten.
Gelogd
emielkadett
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 12 April 2008, 06:27:00 »

ik bedoel het stuurslot. ben namelijk bang dat als mn contacktslot eruit is dat de stoorslot erin valt
Gelogd
Giovanni
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 12 April 2008, 22:39:00 »

Je stuurslot staat in verbinding met je contactslot. Als je die laatste er dus uithaalt, kan ie nooit in het stuurslot vallen. (voor zover ik weet)
Gelogd
Paul
Sr. Member
****
Berichten: 337



Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 13 April 2008, 11:07:00 »



Als je alleen 83 verwijderd zou ie in het stuurslot kunnen vallen maar dan kun je hem met een schroevendraaier draaien en dus weer otngrendelen als je het hele slot verwijderd 80 dus dan is het stuur slot ook eraf.
Gelogd
mcc_807
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 18 Februari 2017, 21:40:55 »

Lekker oud item uit 2008 maargoed.

Daar ik sleutels kwijt ben ben ik dus bezig contactslot uit te bouwen en ja hij staat in zijn stuurslot.

Ik heb alle breekbouten uitgeboord, en omdat het contacslot niet loskwam heb ik compelete stuurhuis even eruitgehaald,
Echter nu heb ik nog steeds me contactslot er nog niet uit.

Suggesties graag :-)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines