Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik verkoop onderdelen => Topic gestart door: kinuyakkii op 04 Januari 2013, 18:01:57



Titel: diverse onderdelen
Bericht door: kinuyakkii op 04 Januari 2013, 18:01:57
TE KOOP:

B Kadet:
cardanas automaat met goede kruisstukken.
achterste uitlaatdeel B1 kleine diameter (klein bochtje over achteras) past niet bij B2 ivm de panhardstang.NIEUW
stuurkolom B1 (zonder kreukelzone zonder stuur).

Diverse:
=VERKOCHT= C kadett sedan/coupe CIH 3.89 achteras.
mechanisch Opel 8 dagen klokje jaren '50 in zeer goede staat en loopt super

hoor het wel bij interesse.

gr Paul


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: kermitc op 04 Januari 2013, 22:46:32
pb


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: kinuyakkii op 06 Januari 2013, 20:37:31
John,

 de Ckadett as is een 3.89 ipv 3.67.......

gr Paul


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: kinuyakkii op 12 Januari 2013, 11:33:50
topic aangepast....

gr Paul


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: kinuyakkii op 27 Februari 2013, 12:02:36
up

mechanisch Opel 8 dagen klokje jaren '50 in zeer goede staat en loopt super
cardanas automaat met goede kruisstukken.
achterste uitlaatdeel B1 kleine diameter (klein bochtje over achteras) past niet bij B2 ivm de panhardstang.NIEUW
stuurkolom B1 (zonder kreukelzone zonder stuur).
2 koplampen H4 (afkomst onbekend) maar passend te maken voor de b kadett

Gr Paul


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: Jeroen B op 03 Maart 2013, 17:55:19
Paul

Volgens mij heb jij precies wat ik zoek. Mijn uitlaatbochtje is bijna door, is het dezelfde als deze?

Bedankt,

Jeroen


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: Jeroen B op 03 Maart 2013, 17:58:08
Ow wacht, ik heb een panhardstang..... echt jammer


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: kinuyakkii op 11 Maart 2013, 13:40:38
Nog in de aabieding achterlichten van een B1 in redelijke staat.. met nette rubbers
En nog een versnellingspook vermoedelijk van een cih 4 versnellingsbak..


Titel: Re:diverse onderdelen
Bericht door: reusjep op 11 Maart 2013, 16:25:25
Je hebt PM voor de cardanas.  :)