Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: mark666 op 11 November 2013, 21:13:02



Titel: achterraam verwarming element
Bericht door: mark666 op 11 November 2013, 21:13:02
ik zoek nog een verwarming achterraam element


Titel: Re:achterraam verwarming element
Bericht door: Jeroenvans op 11 November 2013, 23:35:50
dit (http://www.frostfighter.com/clear-view-defrosters-about.htm) is op dit moment het enige serieuze aftermarket product. moet wel uit de usa komen dus verzendkosten zijn substancieel.