Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: kinuyakkii op 20 November 2013, 17:28:33



Titel: zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: kinuyakkii op 20 November 2013, 17:28:33
wie oh wie heeft er voor een standaard maat zuiger 1.2 (diameter 79mm) een setje veren? is maar voor 1 zuiger nodig.

gr Paul


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: Jeroenvans op 20 November 2013, 17:54:57
op ebay (http://www.ebay.nl/itm/FULL-SET-PISTON-RINGS-FOR-Vauxhall-Opel-ASCONA-KADETT-MANTA-1-2S-1971-1979-/160942356481?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2578e97801&_uhb=1) staat wel een volledige set voor ong 80 euro incl verzending...

EDIT:deze (http://www.ebay.nl/itm/FASCE-ELASTICHE-SEGMENTI-RINGS-PISTON-OPEL-KADETT-COUPE-RALLY-/260939117969?pt=Ricambi_automobili&hash=item3cc12ef591&_uhb=1) is volgens mij ook 79mm (als je goed op het label kijkt...)


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: kinuyakkii op 20 November 2013, 18:36:38
@ jeroen,

bedankt voor de tip maar heb geheel geen ervaring met EBAY en die ene keer dat ik het wel heb geprobeerd heb ik alles wel betaald en moet er nu nog op wachten.
en heb het eigenlijk redelijk snel nodig.
in duitsland bij Krause zijn ze ook te verkrijgen maar had gehoopt dat er iemand van de club een setje overhad en ik het over zou kunnen nemen ;)

gr Paul


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: cock op 20 November 2013, 22:58:04
Ik heb ook nog een nw(old stock) set  zuigerveren .Zal morgen even op het doosje kijken welke maat maar denk wel vrijwel zeker dat dit voor 1200 is .Gr Cock 06 55331199 Ps je kan me morgen ook even bellen 010 4347052


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: Jeroenvans op 21 November 2013, 00:51:09
Ik heb ook nog een nw(old stock) set  zuigerveren .Zal morgen even op het doosje kijken welke maat maar denk wel vrijwel zeker dat dit voor 1200 is .Gr Cock  Ps je kan me morgen ook even bellen
het lijkt mij niet zo slim je prive telefoon nummer online te gooien. daar kan je beter even een PB voor sturen.


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: kinuyakkii op 23 November 2013, 16:22:21
ik heb Cock gebeld en een sms gestuurd maar geen reactie :-[ dus nog iemand anders?!?
anders ga ik ze maar bestellen bij onze oosterburen.

gr Paul


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: cock op 27 November 2013, 12:53:43
ik heb Cock gebeld en een sms gestuurd maar geen reactie :-[ dus nog iemand anders?!?
anders ga ik ze maar bestellen bij onze oosterburen.

 Hallo Paul .Sorry maar ik ben mijn tel kwijt.Als je mij even belt op  010 4347052  overdag  dan pak ik de zuigerveren erbij .Zitten nog in het doosje. .Gr cock


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: kinuyakkii op 01 December 2013, 11:59:32
ik heb de zuigerveren bij de dealer besteld dus ben voorzien...

gr Paul


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: apex4x4 op 01 December 2013, 18:50:31
Wat ben je allemaal voor moois aan het maken Paul  :D


Titel: Re:zuigerveren 1.2 diameter 79mm
Bericht door: kinuyakkii op 01 December 2013, 20:10:43
hee Martin,

 ik ben nu een standaard 1.2S blokje op een "normale" manier aan het bewerken en dan misschien het blokje in de verkoop te doen om mn eigen blokje weer hoger in de pk,tjes te kunnen krijgen met de opbrengst ervan;-)


gr Paul