Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: peter kadedilac op 21 November 2013, 19:45:36



Titel: kennis making
Bericht door: peter kadedilac op 21 November 2013, 19:45:36
hallo allemaal ik ben Peter
Ik ben pas in bezit gekomen van een 69er kadett hachback met een chevy dashbord foto,s volgen nog.
Ik ben op zoek naar een 1200s caburateur met LPG stuk.


Titel: Re:kennis making
Bericht door: Rebel op 21 November 2013, 20:31:21
hallo allemaal ik ben Peter
Ik ben pas in bezit gekomen van een 69er kadett hachback met een chevy dashbord foto,s volgen nog.
Ik ben op zoek naar een 1200s caburateur met LPG stuk.

Welkom Peter.
Een hachback ? een oud/nieuw model van kadett b ?
Misschien bedoel je een Fastback  ;)


Titel: Re:kennis making
Bericht door: peter kadedilac op 21 November 2013, 21:32:27
Sorry een fashback is het
Het is een b2 type
Mijn auto rijdt met deze cabarateur niet harder als 70 mijl en dan ook nog 1:7.
70 mijl is 105 km
groet peter.


Titel: Re:kennis making
Bericht door: Jeroenvans op 21 November 2013, 21:36:28
als dat je top is is er denk ik vooral iets mis met de afstelling. een ander gasstuk gaat daar niet veel aan veranderen. een carb al helemaal niet. dit omdat een carb alleen dient als smoorklep als je op gas rijd. kijk dus eerst ff de afstelling na.
een 1200 moet bij 100 ong 1:11 kunnen lopen. (op lpg)


Titel: Re:kennis making
Bericht door: kadettbMW op 21 November 2013, 21:54:10
welkom!
ik ben benieuwt naar de foto's ;)


Titel: Re:kennis making
Bericht door: peter kadedilac op 21 November 2013, 23:04:04
hij loopt nu op benzine het lpg moet ik nog inbouwen.
de carb die er nu op zit is zeker weten stuk.



gr Peter


Titel: Re:kennis making
Bericht door: marinus op 22 November 2013, 12:00:16
Heb ik voor je. Marinus.


Titel: Re:kennis making
Bericht door: peter kadedilac op 22 November 2013, 19:18:24
Kan je een pb sturen met de prijs en adres


gr Peter


Titel: Re:kennis making
Bericht door: peter kadedilac op 24 November 2013, 18:21:34
heeft er nog iemand een cabarateur van een 1.2s met lpg stuk in mijn buurt in een magazijn liggen?