Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: KEESMAAS op 30 November 2013, 18:18:28



Titel: steun voor startmotor
Bericht door: KEESMAAS op 30 November 2013, 18:18:28
Wie kan mij helpen aan de steun die bij de grote motoren (zoals de 1900) aan de achterzijde van de startmotor zit en aan het blok zit

kees


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: kinuyakkii op 01 December 2013, 20:11:24
Kees heb je er een foto van toevallig?

gr Paul


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: KEESMAAS op 01 December 2013, 21:26:31
Hoi paul,

Nee die heb ik niet maar ik weet dat hij aan de achterzijde van de startmotor op de twee draadeinden zit en met een hoek aan het motorblok.
Het is voor mijn rekord daar mis ik hem.
daar kwam ik achter nadat de juiste startmotor gemonteerd was.

kees


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: kinuyakkii op 02 December 2013, 08:18:45
ik heb er heeeeel veel steunen liggen waarvan in de herkomst niet weet... als je iets afmetingen weet of foto dan zal ik hier zoeken in de helee grote berg ;D

Gr Paul


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: Olaf op 02 December 2013, 08:49:07
Hier een willekeurig plaatje van internet waar de steun op te zien is die KEESMAAS bedoeld.

(http://www.copeparts.nl/nl/images/3641.jpg)

Het gaat dus om de steun aan de linkerkant van de startmotor.

Groeten Olaf


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: kinuyakkii op 02 December 2013, 09:09:30
Olaf bedankt! Ik ga straks ff zoeken

Gr Paul


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: kwadettilac op 02 December 2013, 11:03:08
Lijkt mij een overbodige steun?? ??? ???
Erwin


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: Olaf op 02 December 2013, 11:55:43
Lijkt mij een overbodige steun?? ??? ???
Erwin

Tsja, daar valt over te discussieren. De startmotor werkt ook goed zonder deze steun maar hij zal er toch ook wel met een reden in gebouwd zijn.

Groeten Olaf


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: KEESMAAS op 02 December 2013, 18:03:23
Volgens mij dient deze steun om de krachten die er optreden tijdens het starten te verdelen.

Kees


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: kinuyakkii op 05 December 2013, 17:38:59
Kees , ik heb er 1 voor je liggen;-)

gr Paul


Titel: Re:steun voor startmotor
Bericht door: KEESMAAS op 05 December 2013, 20:16:15
Bedankt alvast ik kom hem volgende week halen.

Groetjes Kees.