|
Titel: Ik zoek een Hoofdremcilinder en fuseekogels Bericht door: thomas op 08 December 2013, 12:53:43 Hallo
ik ben opzoek naar een Hoofdremcilinder en fuseekogels voor links en rechtsvoor voor mijn kadett B sedan iemand een goed adresje of heeft nog iets liggen? fuseekogels wil ik het liefst nieuw, de hoofdremcilinder moet gewoon goed zijn :-) gr thomas Titel: Re:Ik zoek een Hoofdremcilinder en fuseekogels Bericht door: pepe72 op 21 December 2013, 10:17:59 hoofdremcilinder heb ik nog liggen voor je
Titel: Re:Ik zoek een Hoofdremcilinder en fuseekogels Bericht door: thomas op 21 December 2013, 18:37:53 Hallo
bedankt voor de reactie, maar ben helaas al voorzien gr thomas Titel: Re:Ik zoek een Hoofdremcilinder en fuseekogels Bericht door: pepe72 op 21 December 2013, 19:30:30 geen probleem dan hou ik hem nog als reserve
|