|
Titel: Naafdop Bericht door: hummer op 18 December 2013, 10:25:06 Kan iemand mij aan deze naafdoppen helpen.
In principe ben ik met een dop al erg geholpen maar een mooi setje zou super zijn. (http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZYWMYWNZ-D.jpg) Groeten Erik Titel: Re:Naafdop Bericht door: reusjep op 18 December 2013, 10:38:14 Een rib uit je lijf wellicht, maar dat je 't weet:
http://shop.afterbuy.de/Opel-Kadett-B-Set-Radnabenkappen-Kadett-B--GT--Manta-Ascona-A--Oly-A/a4705205_u8232_z2d1606ef-a474-4636-b00e-2ef0cac4e908/ Titel: Re:Naafdop Bericht door: hummer op 18 December 2013, 11:39:55 Deze zijn heel gaaf maar net wat je zegt een rib uit mijn lijf!
Ik hoop het goedkoper op te kunnen lossen! gr. erik Titel: Re:Naafdop Bericht door: Olaf op 18 December 2013, 13:28:33 Die kapjes van Reprotec heb ik al eens in mijn handen gehad, ze zien er echt heel erg mooi uit en de kwaliteit lijkt mij ook heel goed. Echter de prijs heeft me tegengehouden om ze te kopen. Zelf ben ik ook nog steeds op zoek naar 4 mooie kapjes.
Groeten Olaf Titel: Re:Naafdop Bericht door: marinus op 18 December 2013, 20:14:08 Hallo,ik heb er 2 liggen.Ze lijken in dezelfde staat als die op de foto.Groeten,Marinus.
Titel: Re:Naafdop Bericht door: hummer op 19 December 2013, 08:21:18 Marinus je hebt een PBtje
Titel: Re:Naafdop Bericht door: kadett-b20 op 04 Maart 2014, 22:01:41 Erik en Olaf,
Ik weet niet of jullie nog zoekende zijn, maar op MP staat dit setje te koop: (http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/-yIAAOxyGwNTFem8/$_84.JPG) Dit is anders dan het setje dat jullie zoeken, maar deze passen volgens mij wel. Link naar de advertentie: Klik mij (http://link.marktplaats.nl/m785273810) Ralph Titel: Re:Naafdop Bericht door: Olaf op 04 Maart 2014, 22:15:52 Ik ben inmiddels al voorzien maar toch bedankt voor de tip.
Groeten Olaf Titel: Re:Naafdop Bericht door: hummer op 05 Maart 2014, 18:21:04 Ik ben ook al voorzien! ;D
Titel: Re:Naafdop Bericht door: kadett-b20 op 05 Maart 2014, 19:23:47 OK, dan doe ik op dit topic een slotje ::)
|