Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: egbert op 23 December 2013, 10:53:57



Titel: Sportstuur
Bericht door: egbert op 23 December 2013, 10:53:57
Wat past er aan sportstuur in mijn b kadett ik vind het stuur zo dun en groot


Titel: Re:Sportstuur
Bericht door: apex4x4 op 23 December 2013, 16:58:11
Hoi Egbert, zo'n groot dun stuur vind ik persoonlijk juist zo grappig in de kadett :D maar ik snap goed wat je bedoelt.
Ik dacht dat de sturen van een opel GT ook passen, maar ben hier niet zeker van, misschien dat iemand op het forum dit weet ?

Als deze sturen van een GT zouden passen gewoon even zoeken op pagina's zoals marktplaats, heb net even zitten zoeken, en eentje gevonden, deze heeft toch nog een echte oldschool look en passend op een opel GT.
Gewoon eens die mens mailen en vragen wat de binnendiameter is van het stuurgat waar de spiebanen zitten, als je deze weet kan ik wel eens die van de B kadett opmeten.
Hier de link op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/756660817

Groetjes Martin.