Holland Kadett B Club Forum

Te koop / Aangeboden => Ik zoek onderdelen => Topic gestart door: reusjep op 28 December 2013, 22:00:32



Titel: Rode linkerstoel
Bericht door: reusjep op 28 December 2013, 22:00:32
Voor de Car-A-Van zoek ik een nieuwe stoel aan de bestuurderskant. Zonder hoofdsteun. De bekleding laat los/is op meerdere plekken doorgesleten. Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen? Opnieuw bekleden vind ik een optie, maar in de tussentijd moet ik wel ergens op zitten. Goede adressen daarvoor zijn trouwens welkom!



Titel: Re:Rode linkerstoel
Bericht door: Olaf op 29 December 2013, 12:04:39
Hoi Jeroen,

Ik heb nog een mooi setje stoelen liggen:

Rode luxe voostoelen (http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,11378.0.html)

Groeten Olaf


Titel: Re:Rode linkerstoel
Bericht door: reusjep op 02 Januari 2014, 18:50:56
Olaf,

Bedankt voor je reactie (en sorry voor de late van mij... ;)).
Ik ben nog even aan het kijken voor een losse, aangezien ik anders weer een stoel over heb, en ik redelijk omkom in de zooi.
Als dat niet lukt - die kans is groot - dan hoor je van me. Mochten ze al weg zijn, dan leer ik wel leven met de pech ;)