|
Titel: setje rode stoelen met stof in het midden. Bericht door: thekleine op 02 Januari 2014, 19:24:15 Hallo,
Ik ben op zoek naar een set stoelen (in elk geval de bestuurders kant) zoals te zien op de foto. in het midden zit een stof die bij mij versleten is. slechte stoelen(of een bank) waar ik een mooie lap stof uit kan halen, waardoor de bekleder de originele stof heeft om diegene mijn stoelen te restaureren doe ik het evt ook voor. (http://www.hondavereniging.nl/fotos/groot/2014_01/3049758605.jpg) (http://www.hondavereniging.nl/index.php?p=viewitem&id=20690) |