|
Titel: Kachelradiator Bericht door: egbert op 24 Januari 2014, 11:45:43 Heeft iemand nog een kachelradiator voor een b kadett de mijne is lek en de info om te repareren is niet haalbaar
Titel: Re:Kachelradiator Bericht door: kinuyakkii op 24 Januari 2014, 13:25:28 ik heb er nog wel een paar goede liggen.
gr Paul Titel: Re:Kachelradiator Bericht door: Olaf op 24 Januari 2014, 13:32:23 Mocht je er met Paul niet uitkomen (lijkt me sterk) dan heb ik ook nog wel een radiator liggen.
Groetjes Olaf |