|
Titel: Gezocht: nieuwe koppelingskabel. Bericht door: Pank op 24 Februari 2014, 19:40:09 Ben op zoek naar een koppelingskabel voor mn kadettje.
Het is een 1100n van '71. Mvg Jelle. Titel: Re:Gezocht: nieuwe koppelingskabel. Bericht door: Jeroenvans op 24 Februari 2014, 23:08:31 gewoon nog nieuw te kopen hier bijvoorbeeld (http://www.opel-classic-parts.com/nl/S217_Koppelingkabel_bussen_koppelingscilinder_koppelingsslang_en_delen/A1119_Koppelingskabel_Kadett_B_1966_11l.html)
Titel: Re:Gezocht: nieuwe koppelingskabel. Bericht door: Pank op 25 Februari 2014, 11:03:05 Hey bedankt he Jeroen :-). Dat is niet eens zo ver van bij mij.
|