|
Titel: te koop achteras automaat compleet met remmerij !! Bericht door: robintenbroeke op 15 September 2014, 14:14:44 ik bied een goede achteras aan van een automaat compleet met remvoering trommels in zgan staat
eventueel met aandrijfas gr opelboertje Titel: Re:te koop achteras automaat compleet met remmerij !! Bericht door: apex4x4 op 20 November 2016, 19:21:07 Beste Robin Het Paul, denk dat je Robin beter even een mailje kan sturen, hij is al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar heeft heel veel onderdelen op voorraad liggen.IK ben me er van bewust dat ik op een zeer oud topic reageer maar gezien er geen reactie verder is gekomen probeer ik het toch :) Is de achteras eventueel nog te koop en zo ja wat is je vraagprijs? Mvg Paul Groetjes Martin. |