|
Titel: rembanden afstellen automaat b kadet 1.2 Bericht door: kadetje op 09 Oktober 2014, 11:38:20 Hallo mannen,
Ik heb weer een kadett gekocht een automaatje, en ga van het weekend olie en filter vervangen. Ik dacht eraan om ook even de rembanden af te stellen maar hoe gaat dit precies? Had wel wat gelezen over een stelbout maar ik heb het nog nooit gedaan en lijkt me handig om wel te doen als ik het filter toch vervang. Ook ga ik gelijk motor olie en filter en diff olie vervangen dacht aan 20w50 en 70w80 ? Alvast bedankt , Titel: Re:rembanden afstellen automaat b kadet 1.2 Bericht door: kadett-b20 op 10 Oktober 2014, 19:21:29 (http://www.kadett-b20.nl/_opelforum/Remband%20afstellen.png)
Titel: Re:rembanden afstellen automaat b kadet 1.2 Bericht door: kadetje op 13 Oktober 2014, 12:53:31 Dank u dank u ;D
|