|
Titel: Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kwadettilac op 01 April 2015, 09:44:38 Onder het mom van durf te vragen: Wie is er (hier) goed bezig?
Ik zie nieuwe foto's in het register van de 54-09-JR en ben benieuwd naar het verslag. Of is dat geheim? ;D Mvg, Erwin Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Jeroenvans op 01 April 2015, 18:47:53 wow inderdaad een mooi project. :o
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kadett-b20 op 02 April 2015, 20:59:23 Dit is geen geheim! (voor mij ;D) Dit is een project van Mario en Claudia, en ik krijg deze foto's steeds per mail toegestuurd. Deze auto zou over een week of 3 klaar moeten zijn. De bedoeling is dat hij niet alleen de weg op gaat voor "rustige toertochtjes". Deze auto zal ook gebruikt worden voor het betere gooi en smijt werk: vandaar de rol-kooi!
Voor de duidelijkheid wat plaatjes (voor de rest: zie kentekenregister! (http://www.kadett-b.nl/kenteken/kentekens.php?zoekstring=54-09-JR)): (http://www.kadett-b.nl/kenteken/afbeeldingen/54-09-JR/54-09-JR_034.jpg) (http://www.kadett-b.nl/kenteken/afbeeldingen/54-09-JR/54-09-JR_032.jpg) (http://www.kadett-b.nl/kenteken/afbeeldingen/54-09-JR/54-09-JR_028.jpg) Ralph Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kinuyakkii op 03 April 2015, 17:20:09 @ Ralph,
maar deze mooie Kadett blijft wel behouden aan een OHV blokje ;D ben wel benieuwd of het standaart blijft of iets "gekieteld" 8) gr Paul Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kermitc op 03 April 2015, 19:28:19 Word wel wat leuks Paul.
Er komt 2e circuit auto. Sedan van mij overgenomen. Ik had wat te veel projecten. Mario blij en lekker en goed bezig. Hoewel ik de foto's die ik krijg met gemengde gevoelens bekijk maar blij dat er wat moois van komt! Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kinuyakkii op 03 April 2015, 19:56:48 getunede 1.2S ;D ;D ;D ;D met iets ander carbje en ander nokkenasje enz... kwijl kwijl kwijl
wordt weer leuker op de weg ;D is ie ook bij de voorjaarsmeeting te bewonderen? gr Paul Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Sideburn op 05 April 2015, 13:31:56 Ziet er goed uit! Waar heb je de rode achterlichten gevonden?
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kinuyakkii op 05 April 2015, 19:35:10 Mario,
ik ben benieuwd tot in hoeverre je 1.2S blokje gekieteld gaat worden? maar je hebt een aantal leuke projectjes staan iig;-) gr Paul Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: wgortenmulder op 12 Mei 2015, 19:36:18 Nice..
wordt het echt een kadettje voor op het circuit of blijft ie ook gewoon road legal... MVG Wouter Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: apex4x4 op 13 Mei 2015, 20:09:35 Wauw, echt heel mooi, ik word hier heel erg hebbe-hebbe-hebberig van ;D
Groetjes Martin. Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: hummer op 13 Mei 2015, 20:16:15 Heel vet!!!!
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kwadettilac op 16 Mei 2015, 12:08:24 8) WAUW 8)
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kadett-b20 op 11 Juni 2015, 21:03:29 (http://www.faithonview.com/wp-content/uploads/2014/03/Thumbs-up.jpg)
Ziet er super uit Mario! Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Peter96 op 11 Juni 2015, 22:30:49 Dat Webertje gaat hij lekker vinden en knapt hij echt van op. Meer lucht er in is altijd beter. Erg leuk om dit toch te doen met 1200 motortje, toppie!
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: wgortenmulder op 12 Juni 2015, 06:30:59 Mooi Project!!! ;D
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kermitc op 12 Juni 2015, 11:03:26 Super mario ;D
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Olaf op 12 Juni 2015, 14:05:37 Super mario ;D (http://1.bp.blogspot.com/-5oOkeGTIaNI/VRZ_MvQmrjI/AAAAAAAABYo/AJE_6NVu85Y/s1600/Super_mario.png) Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Gert op 18 Juni 2015, 21:05:19 volgens mij wordt het een echte SPECIAL; ziet er goed uit.
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: hummer op 19 Juni 2015, 18:03:06 Heel mooi die wielen!
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kermitc op 29 Juni 2015, 19:24:59 Kan niet wachten ;D ;)
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Jeroenvans op 13 November 2015, 20:52:09 ziet er echt beter dan nieuw uit 8)
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kermitc op 15 November 2015, 23:03:09 Mooi werk Mario.
Al stiekem rondje gedaan? Groeten john Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: wgortenmulder op 16 November 2015, 19:59:14 Wauw... mooi
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Remko1975 op 18 November 2015, 20:29:57 Ziet er super uit
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: ockdet op 19 November 2015, 22:40:38 niks mis mee
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kinuyakkii op 31 December 2015, 10:38:47 mooi geworden zo :o en ook mooi origineel gehouden....
ben benieuwd hem op een meeting te zien gr Paul Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: reusjep op 05 Januari 2016, 00:09:45 Ik sluit me bij iedereen aan. Wauw.
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: wgortenmulder op 26 Februari 2016, 22:25:42 Dat wordt vast een hoop rijd plezier.
Ziet er netjes uit.. Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: Jeroenvans op 27 Februari 2016, 06:50:54 ik ben wel heel benieuwd naar de resultaten van de dyno. :o
Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kermitc op 27 Februari 2016, 10:11:33 Erg netjes mario
ben benieuwd binnenkort maar even bij kletsen. Ga nu weer ff aan mijn kadett john Titel: Re:Nieuwe foto's van 54-09-JR, wie is er hier zeer goed bezig??? Bericht door: kwadettilac op 03 Maart 2016, 23:47:06 Bijzonder mooi geworden!
Succes met de laatste details. Erwin |