Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Aandrijving => Topic gestart door: Wouter_be op 16 Maart 2016, 15:48:29



Titel: Zand in differentiaal
Bericht door: Wouter_be op 16 Maart 2016, 15:48:29
Hallo iedereen,
Bij het laten zandstralen van mijn achteras is het verluchtingsventiel eraf gegaan en nog steeds zoek, met als resultaat dat mijn achterassen en differentiaal vol met zand zitten :(. Is het uitbouwen van het differentiaal en vooral het terug inbouwen zelf te doen??

Ik zie in de boeken niets terug voor mijn differentiaal. Er staat voor de 1100, niets in de boeken, er staat " zie de oude versie"

Wie kan er helpen?


Titel: Re:Zand in differentiaal
Bericht door: reusjep op 16 Maart 2016, 16:17:56
Je hebt mail!
De vier bouten die je links en rechts van het differentieel hebt zitten draai je los, de steekassen moeten er uit zijn en dan wip je het kroonwiel er zo uit. Dit is niet te stellen, dus als je het daarmee schoon krijgt ben je goed.
Moet het kroonwiel er ook uit, zie dan mijn mailtje. Dan heb je wat meer werk!

Veel succes!