|
Titel: Cabrio Bericht door: Rondjerijder op 01 April 2016, 08:49:52 Dit is de eerste keer dat ik een B cabrio zie. ???
Titel: Re:Cabrio Bericht door: Olaf op 01 April 2016, 13:27:16 Klopt, ik ken hem. Er zijn er nog een paar meer. Zijn allemaal eigenbouw projecten.Ook in Nederland rijdt er wel eentje rond.
Groeten Olaf |