Holland Kadett B Club Forum

Overige => Kletshoek => Topic gestart door: Rondjerijder op 01 April 2016, 08:49:52



Titel: Cabrio
Bericht door: Rondjerijder op 01 April 2016, 08:49:52
Dit is de eerste keer dat ik een B cabrio zie.  ???


Titel: Re:Cabrio
Bericht door: Olaf op 01 April 2016, 13:27:16
Klopt, ik ken hem. Er zijn er nog een paar meer. Zijn allemaal eigenbouw projecten.Ook in Nederland rijdt er wel eentje rond.

Groeten Olaf